![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Private | Ik heb een keer cod en cod uo op de LapTop (Vista) geïnstalleerd.(de copmputer heeft XP) Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod/153208-problemen-deinstallatie-cod.html Helaas was de video-card te slecht! Ik dacht toen als ik nou alle bestanden nou op de computer zet(eerst alles op de usb en toen naar de computer) maar dat hielp niet! Maar willen jullie mij uitleggen hou je nou cod moet verwijderen want heb ik al gezegd.Zeg het nog wel een keer: als ik COD er in doe komt dat menu Dan staat er play single player en multiplayer ofzo iets! klik ik ergens op doet hij niks. Want ik heb een keertje alles verwijderd eerst cod uo en toen cod maar bij cod zij hij dat er iets mis was gegaan. maar hij was weg dus. maar ik wou hem weer gaan installeren en toen kwam dat menu (wat het dus niet deed als ik ergens op klikte)! Help me a.u.b. met dit probleem. In het kort: vertel me even hoe je cod uo moet verwijderen en cod dan werkt het wel weer denk ik. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Private | klein vraagje er bij! Hoe kan het dat hij het eerst wel deed en nu niet. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=153208 Want ik heb toch weer alles geïnstalleerd(automatisch) Dan moet hij het toch weer doen? |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Normaal gesproken doet hij het dan wel. Call of duty verwijderen.
Succes
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Friend of i3d! | Nieuw topic aangemaakt om het overzicht te behouden. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=153208 Even voor de helderheid; je hebt op dit moment CoD weer kunnen installeren? Of heb je nog steeds problemen met het verwijderen? Dat je eerst kon kiezen uit 'Play SP' en 'Play MP' terwijl je kennelijk het spel verwijderd had, heeft te maken met het feit dat er nog restanten van CoD op je hardeschijf staan. Normaal gesproken wordt alles volledig verwijderd maar als je het op de verkeerde manier doet kunnen er bestanden blijven staan. Indien je CoD weer hebt kunnen installeren, wat is dan precies het probleem als je probeert te spelen? |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |