![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 18 January 11
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | Ik heb afgelopen weekend cod 1 + OU gekocht, installeren gaat goed maar spelen lukt niet! Als ik wil opstarten (mp of sp) krijg ik de " buffer" fout, dit zou gefixt worden met het atiogxx.dll bestand, ik heb de instructies betreffende dit bestand opgevolgd maar dan krijg ik CodMp.exe werkt niet en word het spel afgesloten. Ik heb het spel nu 3 keer opnieuw geinstalleerd maar geen resultaat behaald hiermee. Weet iemand een oplossing? specs pc; OS; Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit CPU AMD Black Edition-Phenom II X4 965 / 3.4 GHz Videokaart Club 3D Radeon HD6850 Overclocked Edition - 1 GB GDDR5 Geheugen Kingston HyperX - Geheugen - 4 GB Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod/167276-codmp-exe-fout-en-buffer-overrun.html Ik heb de nieuwste drivers van alles, ook van de videokaart. Hoop dat iemand iets weet! Gr Edwin |
| | |
Best Answer - Posted by evberkel |
Ik heb het probleem opgelost dankzij ; Mezelf!! ![]() Ik het niet verkroppen dat ik het niet zelf opgelost kon krijgen dus nogmaals aan de gang dan maar. Het spel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dan niet op gebruikelijke wijze: Cd1 in de player, cd opnenen (niet opstarten) en met de rechter muisknop op "setup icoon" klikken. eigenschappen openen, compatiliteit op xp sp 3 aanvinken, als administrator aanvinken, toepassen en sluiten middels OK. Dan dubbelklik op datzelfde icoon en de setup start op. Als installatie map program files/ call of duty kiezen. Bij mij installeerd de pc alles standaard in de program files/ x86 map en ik denk dat daar het probleem zat! Dus niet installeren in de x86 map. Cd1 installeren, dan vraagt het systeem om cd 2, hier ook eerst de cd openen en het launch icoon met de rechter muis knop aanklikken en eigenschappen openen, windows xp sp 3 aanvinken en ook administrator aanvinken, toepassen sluiten en de cd sluiten, dan op ok drukken in de popup welke vraagt om cd2. installeren verder afronden. Dan vraagt de pc weer om cd1, nu word gevraagd of je directx 9.0 wil installeren (de meeste van ons hebben directx 11 draaien) dan zeg je nee, datzelfde geld voor xfire, nee dus. Snelkoppelingen installeren ja. Daarna start en draait het spel zoals het hoort, mp en sp. Nu komt het volgende probleem; UO installeren, je volgt dezelfde als hierboven ...maar om een of andere rede zet het installatieprogramma ook dingen in een call of duty map op de program file /x86. Als je klaar bent met installeren dan open je de x86 map call of duty en knipt alles wat daarin zit. Vervolgens plak je dit in de program files/ call of duty map (dus niet de x86) Er zal een confict popup komen, je klikt dan op samenvoegen, als je de vraag krijgt "vervangen of verplaatsen" dan kies je altijd het bestand waar geen x86 bij staat. Daarna staat alles in de juiste map en kun je beide spellen gewoon spelen! Gr Edwin |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| General Major Join Date: 05 September 08 Location: Noord-Brabant
Downloads: 52 Uploads: 0
Xfire: joeri5000 ![]() Provided Answers: 56 | Ga een pagina terug, dan kom je in het topic overzicht. Lees even de laatste 10 topic titels. Hé kijk nou mensen met hetzelfde probleem! En answered! Lees die even door, groote kans dat de oplossing erin staat. succes! p.s. ik doe niet flauw maar soms je verder kijken dan dat je neus lang is.
__________________ Vragen? Stuur een PM. ![]() |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | Klopt ik heb ze gelezen en de "oplossingen" geprobeerd, zoals je als je verder kijkt dan je neus lang is ook in mijn 1e bericht kunt lezen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=167276 Is dit wel flauw? |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| General Major Join Date: 05 September 08 Location: Noord-Brabant
Downloads: 52 Uploads: 0
Xfire: joeri5000 ![]() Provided Answers: 56 | Haha , mijn excuus,Dit heb je dus gedaan: Quote:
__________________ Vragen? Stuur een PM. ![]() | |
| | |
| | #5 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | Yep, helpt mij niet helaas ![]() Als ik dat doe dan krijg ik de CodMp.exe error, programma werkt niet en word afgesloten. Als ik dan dat .dll bestand weer verwijder, buffer overrun. Alles verwijderd en spel opnieuw geïnstalleerd en de stappen uitgevoerd heb ik 3 keer gedaan.... Gr Edwin |
| | |
| | #7 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | Ik heb het probleem opgelost dankzij ; Mezelf!! ![]() Ik het niet verkroppen dat ik het niet zelf opgelost kon krijgen dus nogmaals aan de gang dan maar. Het spel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dan niet op gebruikelijke wijze: Cd1 in de player, cd opnenen (niet opstarten) en met de rechter muisknop op "setup icoon" klikken. eigenschappen openen, compatiliteit op xp sp 3 aanvinken, als administrator aanvinken, toepassen en sluiten middels OK. Dan dubbelklik op datzelfde icoon en de setup start op. Als installatie map program files/ call of duty kiezen. Bij mij installeerd de pc alles standaard in de program files/ x86 map en ik denk dat daar het probleem zat! Dus niet installeren in de x86 map. Cd1 installeren, dan vraagt het systeem om cd 2, hier ook eerst de cd openen en het launch icoon met de rechter muis knop aanklikken en eigenschappen openen, windows xp sp 3 aanvinken en ook administrator aanvinken, toepassen sluiten en de cd sluiten, dan op ok drukken in de popup welke vraagt om cd2. installeren verder afronden. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=167276 Dan vraagt de pc weer om cd1, nu word gevraagd of je directx 9.0 wil installeren (de meeste van ons hebben directx 11 draaien) dan zeg je nee, datzelfde geld voor xfire, nee dus. Snelkoppelingen installeren ja. Daarna start en draait het spel zoals het hoort, mp en sp. Nu komt het volgende probleem; UO installeren, je volgt dezelfde als hierboven ...maar om een of andere rede zet het installatieprogramma ook dingen in een call of duty map op de program file /x86. Als je klaar bent met installeren dan open je de x86 map call of duty en knipt alles wat daarin zit. Vervolgens plak je dit in de program files/ call of duty map (dus niet de x86) Er zal een confict popup komen, je klikt dan op samenvoegen, als je de vraag krijgt "vervangen of verplaatsen" dan kies je altijd het bestand waar geen x86 bij staat. Daarna staat alles in de juiste map en kun je beide spellen gewoon spelen! Gr Edwin |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |