![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 15 March 09 Location: venlo
Downloads: 25 Uploads: 0
Xfire: engin12344444 ![]() Provided Answers: 5 | ik heb 2 problemen met de server 1:ik heb op mijn server awe mod. Alls ik bijvoorbeeld dtm doet werkt de awe.cfg 2 geweren en zo en komt Welkom in de server en alls ik sd doe in de server werkt de awe.cfg niet meer geen 2 geweren en komt geen meer welkom in de server Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod/67843-awe-mod-en-server-probleem.html 2:ik heb ook Rifleoneshot mod er op alls ik kar89 pakt blijft die haken ik heb dat getest in de server. weet iemand een goede rifleschotmod ik heb al gezocht op de site Call of duty fills die blijfen ook allemaal haken (kar89) 3:en ik heb ook pb probleem alls ik de server wilt joine komt er: ![]() hoe kan ik dit oplossen mvg engin Last edited by Blackshark; 3-10-2009 at 00:21. |
| | |
Best Answer - Posted by engin12344 |
|
Nee man oke 1: de eerste probleem was dat z_svr_pamv108.pk3 mod die veroorzaakten dat de awe .cfg en de mod niet meer werkte heb weg gehaalt nu wekrt die ![]() 2 robleem is die mod was verkeerdt hier heb je een goede mod Attachment 9431865033 robleem is je moest in comand line of zo :S ![]() dit neer zetten (pb_sv_guidrelax 7) mvg engin |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
Xfire: engin12344444 ![]() Provided Answers: 5 | ?????????????????????? xD geen 1 antwoord lol |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
Xfire: engin12344444 ![]() Provided Answers: 5 | echt allemaal bedankt voor je hulp :@ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Waarschijnlijk heeft niemand hier momenteel een antwoord op. Of zijn de mensen die er verstand van hebben momenteen niet aanwezig op het forum. Mensen hebben ook nog een priveleven.
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #5 (permalink) |
Xfire: engin12344444 ![]() Provided Answers: 5 | HAHAHHAHAHAHAHAH HAHAHAHHA ik wist dat alls ik zo raare opmerking doe meteen antwoord xD Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=67843 die 3 probleemen heb ik opgelost |
| | |
| | #7 (permalink) |
Xfire: engin12344444 ![]() Provided Answers: 5 | Nee man oke 1: de eerste probleem was dat z_svr_pamv108.pk3 mod die veroorzaakten dat de awe .cfg en de mod niet meer werkte heb weg gehaalt nu wekrt die ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=67843 2 robleem is die mod was verkeerdt hier heb je een goede mod 1HitBash.rar3 robleem is je moest in comand line of zo :S ![]() dit neer zetten (pb_sv_guidrelax 7) mvg engin |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Quote:
Succes verder ps. Zou je het tpic nog even op answered willen zetten. Dit doe je door op best answer te klikken
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
Xfire: engin12344444 ![]() Provided Answers: 5 | now nog steeds bedankt voor jullie help hoor maar wat is answered :S en waar staat die knop ? Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=67843 mvg engin |
| | |
| | #10 (permalink) |
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Answered betekent dat het topic op beantwoord staat. Die knop staat bij een post rechts bovenaan. Succes verder met gamen
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #11 (permalink) |
Xfire: engin12344444 ![]() Provided Answers: 5 | omg ik wordt ech gek van all die forums van internet. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=67843 kan iemand aub een foto maken ik kan die knop niet vinden :S |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Friend of i3d! | Topic gemarkeerd als beantwoord. Tevens het verzoek om in het vervolg wat meer geduld op te bouwen indien je een vraag stelt. Niet iedereen is 24/7 online om je te helpen. Je vroeg waar je die knop kon vinden om een topic op beantwoord te zetten, ik zou zeggen open de bijlage. |
| | |
| | #13 (permalink) |
Xfire: engin12344444 ![]() Provided Answers: 5 | ow oke tnx |
| | |
![]() |
| Tags |
| awe mod, server problemen |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |