![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Sergeant First Class Join Date: 28 January 07
Downloads: 31 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 13 | Aangezien mjn ogen slecht zijn , vraag ik me af of ik het z.g stof weg kan halen op sommige servers. Kan dat? Hoe moet ik dat aanpakken? Heb al meerdere mensen gezien die hier dit vroegen, maar snap het niet helemaal, om te doen in stappen , waar en hoe moet ik beginnen? |
| | |
Best Answer - Posted by Leg3nd |
| Als je sommige servers joint en daar is het z.g. stof dan staat daar geen no_dust mod op. Hier kun jij zelf niks aan veranderen. Als het jou eigen server is kun je er een no_dust mod op zetten via bijvoorbeeld filezilla. Hier heb je wel de ftp gegevens nodig. |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| I3D pispaal Join Date: 20 June 07 Location: Halsteren( Noord-Brabant)
Downloads: 55 Uploads: 0
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Pam_mode instaleren of Nodust -> hier te downloaden Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod2/128371-dust.html Klik |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| meow! Join Date: 21 December 06
Downloads: 301 Uploads: 8
Xfire: h0us3cat ![]() Provided Answers: 53 | Dat is serverside, als je via client bedoelt zal dit niet gaan.
__________________ Coolermaster: HAF X, Asus P6T SE, Intel Core i7 CPU 920 @ 4.0GHz, Corsair 6 GB DDR3 @ 1333MHz, Sapphire Vapor-X HD5870 1GB, OCZ Vertex Turbo 60Gb SSD, Win 7 x64 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 122 | Als je sommige servers joint en daar is het z.g. stof dan staat daar geen no_dust mod op. Hier kun jij zelf niks aan veranderen. Als het jou eigen server is kun je er een no_dust mod op zetten via bijvoorbeeld filezilla. Hier heb je wel de ftp gegevens nodig.
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Sergeant First Class Join Date: 28 January 07
Downloads: 31 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 13 | Quote:
mooi en bedankt deze is answered. | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |