![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 22 June 09
Downloads: 5 Uploads: 0 ![]() | maar ik zit met een probleem Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod2/145553-eigen-server-met-pammod.html alles werkt kheb namelijk all rifle mod 1.6 en pammod1.05 maar hoe kan ik dus nl als je brit bent met kar spelen normaal gezien ondersteund deze mod dat maar het lukt me niet de wapens staan selecteerbaar je kan er niet op klikken enkel als je bv brit ben kan je lee-enfield kiezen en de scoped en als german kar + kar scoped en als je americaan bent heb je springfield maar dan geen enfield kheb al google maar niets te vinden met mijn probleem hopelijk kan iemand me hier helpen alvast bedankt grtjs |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| I3D pispaal Join Date: 20 June 07 Location: Halsteren( Noord-Brabant)
Downloads: 55 Uploads: 0
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Heb je de mods wel op je juiste plaats gezet? Zo ja waar heb je deze gezet, Heb jij na het uploaden van de mod naar je server, De server opnieuw opgestart? Heb je na het restarten (als je het heb gedaan) je downloads aangezet, Zodat je deze mod kon downloaden? ![]() Verder raad ik je aan hier te kijken Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=145553 Succes |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Join Date: 22 June 09
Downloads: 5 Uploads: 0 ![]() | alles netjes gedaan maar krijg geen rifles + scopes op beide teams waarmee ik bedoel dat is als je met brit kan spelen met kar en als german met lee hmm luktme niet Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=145553 vrienden zegn pammod aanpassen maar ja begin er maar aan xD grtjs |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 124 | Je hebt dus de tutorial doorgenomen ? Post je serverconfig eens hier. Add me ook eens op xfire: luckybrian Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=145553 Misschien dat ik je dan beter kan helpen(sorry blackshark )
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 124 | Oke, veel plezier verder met je server.
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| I3D pispaal Join Date: 20 June 07 Location: Halsteren( Noord-Brabant)
Downloads: 55 Uploads: 0
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Mark even het beste antwoord, Wij willen onze answers hoog houden |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |