![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Sergeant First Class Join Date: 28 January 07
Downloads: 31 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 13 | Maar sinds gisteravond lijkt het wel of ik echt traag ben, vreemd ,heel vreemd. Schiet ook steeds weer mis ,in die zin ik zie op de killcam weer dat ik mis schiet en voor dat ik sneuvel zie ik toch echt dat ik RAAK schiet.Net of dat de ander niet dood wil. Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod2/148273-command-fps.html Nu wou ik mijn fps openen in het spel(rechtsboven) maar lukt niet,doe ik iets niet goed? ~(openen) backspace dan /cg_drawfps en dan enter toch?? |
| | |
Best Answer - Posted by Jochie |
|
Je hebt het toch over Call of Duty 2? Je moet eerst de console openen door middel van de Tilde-toets (~) en dan typ je de command in /cg_drawfps 1 Nu hoort het zichtbaar te zijn. |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| 't i3D Jochie Join Date: 21 May 08 Location: Utrecht
Downloads: 86 Uploads: 2 ![]() Provided Answers: 157 | De command is /cg_drawfps 1 Je hebt al eerder een topic aangemaakt om te vragen welke command je ervoor nodig hebt, zoek deze in het vervolg eerst op (ping en fps?) ! Last edited by Jochie; 14-3-2010 at 19:04. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Sergeant First Class Join Date: 28 January 07
Downloads: 31 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 13 | Ik weet dat je het niet leuk vind. Maar ik krijg hem echt (weer) niet geopend. Het gaat er nu om wat voor command moet nu invoeren om rechtsboven in het spel mijn fps te zien.? Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=148273 Ikheb de andere link geopend maar op een of andere manier kan en krijg ik het niet voor elkaar. Sorry . |
| | |
| | #4 (permalink) |
| 't i3D Jochie Join Date: 21 May 08 Location: Utrecht
Downloads: 86 Uploads: 2 ![]() Provided Answers: 157 | Je hebt het toch over Call of Duty 2? Je moet eerst de console openen door middel van de Tilde-toets (~) en dan typ je de command in /cg_drawfps 1 Nu hoort het zichtbaar te zijn. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |