![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private | Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod2/150748-windows7.html ik heb sinds kort windows7 home premium. en ik wil cod2 installeren en geeft heel de tyd aan kan dll bestand niet registreren,ik heb al compatibiliteit geprobeerd maar niks werkt ik krijg hem niet aan de gang single player doet het wel maar multiplayer werkt niet,kan iemand mij helpen. |
| | |
Best Answer - Posted by Leg3nd |
| Plug ook nog eens een headset/oortjes in, in je microfooningang. |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| N/A Join Date: 16 May 08 Location: Thuis
Downloads: 242 Uploads: 0
Xfire: Wrath2k10 ![]() Provided Answers: 16 | [Tutorial] CoD2 werkend krijgen in Windows 7 build 7137 miss heb je hier wat aan? Welk DLL bestand kan hij niet registreren? |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Dit al gedaan ? Quote:
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Private | ik heb een compac.pc.4.00gb geheugen,amd athlon processorx4 630 2.80,en de videokaart is van nividia g210.windows7home premium.ik heb co2 opnieuwgeinstaleerd en op compabiliteit heb ik hem op wimdows xpsevicepak2 geinstaleerd,maar nou geeft hij aan cod2mp_s.exe werkt niet meer. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| N/A Join Date: 16 May 08 Location: Thuis
Downloads: 242 Uploads: 0
Xfire: Wrath2k10 ![]() Provided Answers: 16 | Zet het even duidelijk op rijtje wat je hebt want hier kan ik niet heel veel uithalen: * Processor: Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=150748 * Moederbord: * Geheugen: * Videokaart: * Geluidskaart: * Optische drive: * Harde schijf: * Voeding: * Behuizing: * Platform (bijv. XP): |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Private | procesor is een amd athlon.prosecorx4 630.2.80 moederbord.m2n68-la(narra6) geheugen.4.00ram videokaart.nividia g210 geluidskaart.onboard audio6kanaals high-definition audio.alc888s hardeschijf.1000gb voeding. platform.windows7home premium. behuizing•24,5 cm x 24,5 cm voeding.input-50-60hz/100-240v/6a. output+5.08v/25a+12v/19a |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | plug eens een microfoon in
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Private | het spel werkt nou uitstekend.alleen speel ik nou zonder geluid ik heb de boxjes af moeten sluiten dan doet cod2 het gewoon helemaal geen probleem alleen met geluid spelen is wel een stuk fijner kan iemand mij helpen om er achter te komen hoe ik met geluid kan gaan spelen. |
| | |
| | #13 (permalink) |
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Waarom heb je je boxen af moeten sluiten. Krijg je daardoor de error ?
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #15 (permalink) |
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Had je ook al een headset/oortjes ingeplugd in je microfoon ingang ? Terwijl je de boxen erin hebt
| | |
| | #17 (permalink) |
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Plug ook nog eens een headset/oortjes in, in je microfooningang.
| | |
| | #19 (permalink) |
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Oke prima, dan kan deze op answered ( mark best answer ) Veel plezier en succes met gamen
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |