![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Sergeant First Class Join Date: 28 January 07
Downloads: 31 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 13 | Dan weer infantery dan weer medic dan weer assault. Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod2/154464-marvinextrem-admiral.html Help!! Waar zijn me eigen servers zoals ;ded fk 1 , zo in enen alles weg en hup die marvin extreme erop(in het verleden ook al , heb daar niks mee sorry) ![]() Hoe krijg ik mijn eigen dervers weer terug ??? ook die onder favorieten stonden. |
| | |
Best Answer - Posted by Blackshark |
|
Je bedoelt je favoriete servers die je ineens niet meer kunt terugvinden? Mogelijk draaien ze een andere versie dan jij. Heb je recent CoD2 gepatcht? Het is ook mogelijk dat de server(s) offline is/zijn, en dat ze op een later moment weer zichtbaar worden in de serverlijst. Een andere oorzaak zou nog kunnen zijn dat je in CoD2 bepaalde criteria hebt opgegeven waarmee servers worden gezocht (de zogeheten 'filters'). Je kunt bijvoorbeeld zoeken naar servers die enkel Punkbuster ondersteunen, servers die vol zijn, servers die leeg zijn, servers die met een password beveiligd zijn, .... Als je wat aan hiervoor genoemde instellingen hebt veranderd, verander ze dan terug, ververs opnieuw de serverlijst in CoD2 en bekijk of je je servers weer terug kunt vinden. |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! | Je bedoelt je favoriete servers die je ineens niet meer kunt terugvinden? Mogelijk draaien ze een andere versie dan jij. Heb je recent CoD2 gepatcht? Het is ook mogelijk dat de server(s) offline is/zijn, en dat ze op een later moment weer zichtbaar worden in de serverlijst. Een andere oorzaak zou nog kunnen zijn dat je in CoD2 bepaalde criteria hebt opgegeven waarmee servers worden gezocht (de zogeheten 'filters'). Je kunt bijvoorbeeld zoeken naar servers die enkel Punkbuster ondersteunen, servers die vol zijn, servers die leeg zijn, servers die met een password beveiligd zijn, .... Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=154464 Als je wat aan hiervoor genoemde instellingen hebt veranderd, verander ze dan terug, ververs opnieuw de serverlijst in CoD2 en bekijk of je je servers weer terug kunt vinden. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Sergeant First Class Join Date: 28 January 07
Downloads: 31 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 13 | Ok Blackshark !! Dat klopt ja heb onlangs lopen rommelen in de filters en een 1.3 patch geinstalleerd(2 weken terug) maar ik an dat tuurlijk weer ongedaan maken toch?? Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=154464 Gr brede |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Friend of i3d! | Je kunt dat ongedaan maken inderdaad, helaas alleen door het spel weer te verwijderen en opnieuw te installeren. ![]() Al moet ik wel zeggen dat er allerlei tooltjes zijn die beweren dat je met verschillende versies tegelijk kunt spelen (bijv. 1.3 en 1.0), maar begin daar maar niet aan want dat zorgt alleen maar voor verdere problemen. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |