![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private First Class | Ik wil graag een mod op me server neer zetten op me public server, dat ik kan sprinten, en Rifly only bijv dat Germany ook de wapens heeft van American enz, en ik wil op de warserver graag een Warmod zodat ik daar ook wars op kan spelen.. Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod2/65313-probleem-met-mod.html Groeten Kazuya Last edited by Funkii; 19-9-2009 at 22:51. |
| | |
Best Answer - Posted by Buddy |
| Dit probleem heb ik opgelost via xfire, Aangezien ik hun clan gejoind ben heb ik de servers in orde gemaakt. Met behulp van de tutorial. Deze kan op answerd Bedankt Jongens! |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
| I3D pispaal Join Date: 20 June 07 Location: Halsteren( Noord-Brabant)
Downloads: 55 Uploads: 0
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | ik raad je aan hier te kijken Veel informatie boven! met dank aan jochie, Verder raad ik je aan filezilla(client) te gebruiken zie hier: download nu |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | ook kan je hier een kijkje nemen bij mods. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=65313 http://forum.i3d.net/downloads.php?do=cat&id=155 Kan je het dar niet vinden? Kijk dan hier eens: Call of Duty 4 Download Files, Download Call of Duty 4 Patches - FileFront.com
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| I3D pispaal Join Date: 20 June 07 Location: Halsteren( Noord-Brabant)
Downloads: 55 Uploads: 0
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Dit probleem heb ik opgelost via xfire, Aangezien ik hun clan gejoind ben heb ik de servers in orde gemaakt. Met behulp van de tutorial. Deze kan op answerd Bedankt Jongens! |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |