![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 21 May 09
Downloads: 31 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 2 | |
| | |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
Downloads: 31 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 2 | Ik heb hier 100mb glazvezel (al kan de router maar 50 aan) dus dat zou toch tot 50 mb moeten kunnen als de downloader ook zo snel internet heeft. Ook al download ik het zelf vanaf de server ik krijg maar 2 mb/sec |
| | |
| | #6 (permalink) |
Downloads: 31 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 2 | xmsnet. glasvezel 100 mb up en down Mijn router kan alleen maar 50 aan dus hij zou toch op 50 moeten kunnen komen. daar gaat dan nog wel wat vanaf door de server enzo maar dat mag niet veel zijn. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Colonel Join Date: 30 December 07 Location: Terheijden
Downloads: 14 Uploads: 0
Xfire: ionleviathan ![]() Provided Answers: 29 | Kun je wat duidelijker zijn over in welke gevallen het Megabit (Mb) betreft of wanneer je MegaByte (MB) bedoeld? |
| | |
| | #8 (permalink) |
| N/A Join Date: 16 May 08 Location: Thuis
Downloads: 242 Uploads: 0
Xfire: Wrath2k10 ![]() Provided Answers: 16 | http://www.xmsnet.nl/90_Internet,_Te...Televisie.html Supersnel internet (50 Mb/s), ontvangen én verzenden. Het kan de volgende oorzaken hebben Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod4/117244-redirect.html 1. De server kan geen hogere redirect aan. 2. Jouw modem/router kunnen niet hoger aan 3. Jouw netwerk bekabeling kan niet hoger aan 4. het signaal wordt ergens verzwakt 5. Waarom zou je zo'n hoge donwload speed willen hebben bij een redirect, meestal gaat het om enkele MB, deze heb je dan met een speed van 2mb/s best snel binnen hoor |
| | |
| | #9 (permalink) |
Downloads: 31 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 2 | Ik weet zeker dat alles minstens 40 Mb/s moet aankunnen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=117244 Ik heb nu de mod wat verkleint. Ik had de btd_alpha_x mod en daar zaten heel veel ongebruikte files in die hij ging downloaden. Ik heb die er nu uitgehaald. Het downloaden is nu dus goed te doen op 2Mb/s. Bedankt voor de hulp |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |