![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 11 October 08
Downloads: 14 Uploads: 0 ![]() | Na een jaar geen CoD4 meer gespeeld te hebben, besloot ik dat 't eens tijd werd om opnieuw te doen. Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod4/146504-af-en-toe-hoge-ping.html M'n ping is prima (hooguit 60ms), maar af en toe (eens in de 20 seconden ofzo) springt m'n ping voor één seconde naar 999ms (als ik tab ingedrukt houd dan zie ik gewoon 999 staan, en er komt zo'n ding in beeld dat mijn verbinding slecht is). Dat is echt heel irritant, omdat het normaal spelen onmogelijk maakt. Ik heb 20mbit internet van Telfort, dus dat moet wel goedzitten. Een ping naar Google.com duurt gemiddeld 28ms. Als ik naar andere servers connect dan heb ik het ook... Iemand een idee wat het kan zijn? DirectX heb ik al geüpdatet. M'n pc is gewoon goed (quadcore met goede videokaart), dus dat zit wel goed. Begin vorig jaar (toen ik nog geen windows 7 draaide, maar windows vista) had ik hier ook geen problemen mee. Groet, Lennard Mod-edit: verplaatst naar het juiste subforum. Last edited by Blackshark; 10-2-2010 at 23:59. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| I3D pispaal Join Date: 20 June 07 Location: Halsteren( Noord-Brabant)
Downloads: 55 Uploads: 0
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Ik wil eerst je PC-specs weten, Buiten dat heb je draadloos? Bij CoD is het namelijk zo dat elke 2 frames die je hebt, worden er gegevens over je netwerk wordt verstuurd. Dus het kan mogelijk zijn dat je draadloos dit niet aankan |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 11 October 08
Downloads: 14 Uploads: 0 ![]() | PC specs: ram: 6 GB OS: Windows 7 Ultimate x64 Processor: Core 2 Quad Q6600 @ 2.40 GHz Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=146504 DirectX: DirectX 11 Videokaart: NVIDIA GeForce 8800GT (MSI NX8800GT staat op de doos) Moederbord: Asus P5N32-E SLI Ik heb 'm opnieuw geïnstalleerd en op standaardresolutie gedraaid, maar ook dat helpt niet. ![]() Compatibiliteitsmodus met Vista heeft ook niets uitgemaakt. Werkt hij wel onder Windows 7 bij anderen? Ik werk niet draadloos. Hartstikke bedankt voor je reactie. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| I3D pispaal Join Date: 20 June 07 Location: Halsteren( Noord-Brabant)
Downloads: 55 Uploads: 0
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Je router resetten wil wel eens werken. En Comptibiliteitsmodus in XP, Heeft dit wel baat? ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=146504 Ik kan dus uitsluiten dat het aan draadloos ligt, Wat overigens wel meestal het geval is. Ik zie ook dat je PC-specs ruim voldoende zijn om CoD4 MW te spelen |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 119 | Alle drivers geinstaleerd staan ? Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=146504 Als we het hier hebben over 999, is het dan voor heel even ? En run je de game als administator ? Overbodige dingen uitstaan ? Zoals xfire, msn, avg en deamon tools. Denk niet dat het aan deze dingen zou kunnen liggen, maar je weet het nooit
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Colonel Join Date: 30 December 07 Location: Terheijden
Downloads: 14 Uploads: 0
Xfire: ionleviathan ![]() Provided Answers: 29 | Welke router heb je? En hou oud is deze? Is het ADSL? Zulke spikes kunnen namelijk voorkomen als je router er niet zon zin meer in heeft (dit kan van ouderdom zijn, of omdat het een wat ouder model is wat niet soepeltjes met 20Mbit overweg zou kunnen). Dan krijg je soms wat van die 'plotselinge' opstoppingen. Ik denk iig dat het niet met je pc zelf te maken zal hebben. Ik heb hetzelfde probleem gehad, en mijn router was al oud. Nadat ik deze vervangen heb was het probleem opgelost. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |