![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| | Ik loop al een tijdje tegen het probleem aan van een error van directx. De error kun je zien in de bijlage. Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod4/153341-directx-error.html Ik heb al meerdere 'fixes' geprobeerd, namelijk de volgende:
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen! Gegroet, Chris |
| | |
Best Answer - Posted by Leg3nd |
ik heb doorgekregen dat cod het inmiddels doet |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Uberbelg! Join Date: 12 February 07 Location: In de diepe blauwe zee..
Downloads: 189 Uploads: 0
Xfire: yanto148 ![]() Provided Answers: 309 | Probeer eens om zoveel mogelijk programma's af te sluiten, zoals xfire en teamspeak en probeer dan nog eens? |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | ik heb doorgekregen dat cod het inmiddels doet
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | @vorig bericht Ik had het opgelost door middel van een pc herstart. Maar hij nog wel problemen heeft met punkbuster B, dit met heartbeats stopped. De pbsvc en pbsetup hebben hier niet mogen baten.
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #7 (permalink) |
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Komt goed
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |