![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| | Ik heb Cod4 al redelijk lang gekocht. Maar ik had weer zin om te spelen, helaas ben ik mijn CDKey kwijt. Zou ik deze op de een of andere manier terug krijgen? Ik kan het spel wel kopen, maar ik heb geen zin om dat end helemaal te fietsen. Gegroet, Jullie Nieuwegeinse Lou |
| | |
Best Answer - Posted by Blackshark |
|
Verplaatst. Nee, helaas; als je je key kwijt bent en het verder nergens genoteerd hebt, kun je hem niet meer terugvinden. ![]() Zorg er in het vervolg voor dat je CD-key's goed bewaard! Ze staan op de achterkant van de spelhandleiding, dus laat die handleiding altijd in het hoesje zitten. Als back-up kun je je key nog in een (tekst)bestand zetten op je computer en het vervolgens op een veilige plek opslaan. In ieder geval; er zit nu niets anders op dan het spel opnieuw te kopen. Als je daarvoor niet op pad wilt dan kun je het ook via het internet bestellen, is nog goedkoper ook. |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! | Verplaatst. Nee, helaas; als je je key kwijt bent en het verder nergens genoteerd hebt, kun je hem niet meer terugvinden. ![]() Zorg er in het vervolg voor dat je CD-key's goed bewaard! Ze staan op de achterkant van de spelhandleiding, dus laat die handleiding altijd in het hoesje zitten. Als back-up kun je je key nog in een (tekst)bestand zetten op je computer en het vervolgens op een veilige plek opslaan. Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod4/160505-cdkey.html In ieder geval; er zit nu niets anders op dan het spel opnieuw te kopen. Als je daarvoor niet op pad wilt dan kun je het ook via het internet bestellen, is nog goedkoper ook. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |