![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Ninnie#1! Join Date: 26 April 07
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Als ik mijn CoD4 opstart vraagt hij naar Veilige modus Ja of Nee, Doe ik ja krijg ik een Foutmelding , Doe ik nee krijg ik hetzelfde -.-', Gewoon zon foutmelding met Rapport verzenden. Iemand suggesties?, Want ik zou hem weleens >HEEL< graag willen spelen
__________________ Let's Ninnie-Defuse our way out . |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Join Date: 06 December 07
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Hey, ik heb hetzelfde. Ik hoop snel een antwoord van iemand te krijgen zodat ook ik cod4 kan bemachtigen ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod4/17411-foutmelding-cod4.html Grtz |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Lt General Join Date: 17 April 06
Downloads: 59 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 25 | Als je de dvd in de speler stop en je start de dvd start hem dan eens op via de dvd. Of probeer de singleplayer eens te spelen, en daarna de multiplayer versie. Als dat niet helpt zou ik cod4 gewoon nog eens in dezelfde map installeren, kopieer wel eerst even je player stats. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=17411 Die staat in de cod4map/player |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 12 November 07
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | Wat staat er in het foutenrapport? beschrijf ongeveer LOL.
__________________ Cheaters are too stupid to learn to point'n'click ![]() ![]() Red man make small fire, sit close. White man make big fire, sit way back. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Join Date: 07 December 07
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() | ik snap helemaal niks van cijfers en dingen enzo. ik wil gewoon cod4 spelen en dat alles het doet ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=17411 Error during initialization: Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled. |
| | |
| | #7 (permalink) |
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | Start je game in safemode op. En zet de glow in de grafische opties uit. Post ook het merk+type van je grafische kaart.
__________________ Cheaters are too stupid to learn to point'n'click ![]() ![]() Red man make small fire, sit close. White man make big fire, sit way back. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Sergeant Major Join Date: 26 January 06 Location: limmuh
Downloads: 40 Uploads: 0 ![]() | System Requirements Lab en selecteer cod4, wat zegt dat ding? als je pc niet goed genoeg is. ligt het daaraan anders zoeke we verder natuurlijk
__________________ xfire: darky1990 |
| | |
| | #13 (permalink) |
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | Dat is hardware, die kan je niet updaten > beter videokaartje kopen.
| | |
| | #15 (permalink) | |
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | Quote:
Oftewel, post eens wat systeemgegevens
__________________ Cheaters are too stupid to learn to point'n'click ![]() ![]() Red man make small fire, sit close. White man make big fire, sit way back. | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Friend of i3d! | Nee, in Dxdiag kun je niet je moederbordnaam te weten komen. Download Everest eens. Start het op, dubbelklik op 'Motherboard' en vervolgens in het rijtje wat er dan verschijnt nogmaals op 'Motherboard'. Kijk wat er staat bij 'Motherboard name'. Daar staat als het goed is de naam van je moederbord. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=17411 Geef de naam van je moederbord aan ons door. Wij kunnen dan bekijken wat voor videokaart er in je moederbord past. Wat is overigens je budget voor een nieuwe videokaart? |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Sergeant Major Join Date: 26 January 06 Location: limmuh
Downloads: 40 Uploads: 0 ![]() | maar wel gwoon de videokaart en processor ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=17411 en aangezien hij nog shader 1.1 heeft, zal hij geen pci-e hebbe
__________________ xfire: darky1990 |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |