![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 07 December 07
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Elke keer als ik mijn spel wil op starten dan komt er de melding : Create2DTexture( popups_alpha, 256, 1, 0, 51) failed: 8876086c = Invalid call wat moet ik doen? Mijn pc kan het spel draaien maar die melding komt er altijd en dan sluit het terug af :s plz help mij ![]() tnx The Kid |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! | Het zou de volgende keer handiger zijn om eerst gebruik te maken van de zoekfunctie alvorens een vraag te stellen. Bovendien is het niet toegestaan om je eigen topic te kicken, zeker niet wanneer je na ruim 20 minuten nog geen antwoord hebt gekregen. Een beetje geduld maakt het dus ook wat gemakkelijker. Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod4/19256-fout-melding-bij-het-opstarten.html Ik raad je in ieder geval aan om in dit en dit subforum te kijken; daar staan genoeg topics die je verder opweg helpen bij dit probleem. Mocht je er niet uitgekomen zijn dan horen we dat wel. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |