![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Uberbelg! Join Date: 12 February 07 Location: In de diepe blauwe zee..
Downloads: 189 Uploads: 0
Xfire: yanto148 ![]() Provided Answers: 309 | ik zit met een probleem in CoD4, dat volgens mij is ontstaan na het downloaden van een mod. Een deel van men hud is namelijk weg in MP: ik kan niet meer zien hoeveel munitie of granaten ik heb en men minimap is veel kleiner dan normaal. Ik heb CoD4 en de modtools opnieuw geinstalleerd, en de nodige patches geinstalleerd. Ik had men playermap wel bijgehouden, dus die heb ik daarna terug gekopieerd, maar ik heb het probleem nog steeds! Ik heb het wel enkel onder het profiel waaronder ik de mod had geinstalleerd. Tijdens het verwijderen vroeg ie wel of ik men savegames wou bijhouden, toen heb ik ja gekozen. Weet iemand wat ik eraan kan doen, want het is echt irritant. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Colonel Join Date: 30 December 07 Location: Terheijden
Downloads: 14 Uploads: 0
Xfire: ionleviathan ![]() Provided Answers: 29 | Klinkt als een config_mp.cfg die aangepast is door de mod, en dus niet terug gezet wordt. (Vaag, het is altijd al zo geweest dat elke mod haar eigen cfg's aanmaakte). Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod4/21300-deel-van-hud-weg-opgelost.html Open je config_mp.cfg van het desbetreffende profiel eens en zoek daar in de lijst (of met ctrl+f) naar HUD gerelateerde dingen, en loop die lijst even na. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
Xfire: yanto148 ![]() Provided Answers: 309 | Ik heb het probleem opgelost, het lag idd aan de config files denk ik: ik heb de volledige map mods (in de map van men profile) verwijdert en de gewone config files, en het probleem was opgelost |
| | |
| | #4 (permalink) |
| General Join Date: 25 July 07 Location: Alblasserdam, Zuid-Holland
Downloads: 314 Uploads: 26
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 37 | Topic gemarkeerd als 'opgelost'. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sergeant Join Date: 25 January 05
Downloads: 21 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 2 | Hoi Dancing Lobster, Het is misschien handig als je kunt aangeven welke mod de boosdoener is. Dit helpt support later veel in de probleem herkenning en oplossing bij anderen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=21300 MVg, Freshke |
| | |
| | #6 (permalink) |
Xfire: yanto148 ![]() Provided Answers: 309 | Ja eigelijk wel . Het was iets met 82 ofzo, wacht ik ga effe zien of ik em terugvindt in de serverlijst ![]() Edit: nee ik vind em niet terug, maar er stond 82 en nog iets in de tag van de clan, en ook in de naam van de server. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Sergeant Join Date: 25 January 05
Downloads: 21 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 2 | Quote:
Die hebben een modded server: 193.47.83.228:28935 =82ND=Gamers Indien ja... laat het me dan zeker weten en dan speel ik het door aan de mod mannen daar. Ik heb weet dat na het spelen op de modded daar, je gewone de naam van de custom classes verdwijnen, maar ze zitten nog gewoon op de achtergrond in je profiel... | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |