![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 10 February 08
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | mijn eerst post hier. Heb al vaker meegelezen, maar kon dit keer het antwoord niet op het forum vinden. Vandaar even dit berichtje. Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod4/21398-cod-4-slaat-onder-mp-terug-naar-windows.html Ik heb COD4 opnieuw geinstallerd, gelijk patch 1.4 en daarna gelijk 1.5 geinstalleerd. Alles werkt weer zoals het moet werken, MAAR: zodra ik in de multiplay speel, slaat hij om de paar minuten terug naar windows. Ik klik dan weer op het icoontje van COD4 onder aan de taakbalk, en dan gaat hij weer terug. Iemand een idee hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen? Groeten, Kajotan |
| | |
| Sponsored Links |
| | #5 (permalink) |
| General Join Date: 25 July 07 Location: Alblasserdam, Zuid-Holland
Downloads: 314 Uploads: 26
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 37 | Is het toevallig wanneer je Ctrl en Shift tegelijk indrukt? In Windows XP: Configuratiescherm (klassieke weergave) > Landinstellingen > tabblad Talen > knop Details... > En dan even alles verwijderen behalve Verenigde Staten (internationaal). Tenminste ik neem aan de je een normaal qwerty toetsenbord hebt. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=21398 Quickkey of zoiets uitschakelen hoeft niet, daar je nu maar één invoertaal hebt. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |