![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| B00M BABY! | Tutorial: Server bestanden rippen van het basis pakket Inleiding Deze tut is bedoelt om bestanden die je echt nodig hebt voor je server en de andere bestanden die je niet nodig hebt te verdwijnen. Dan wordt het dus ongeveer 3 gig in plaats van 6.5 gig dit scheelt toch best veel als je van plan bent om een thuis server terunnen maar je hebt een kleinere Hardeschijf. Benodigdheden Call Of Duty 4 (op een andere pc geïnstalleerd) Een hardeschijf met minstens 10 gig. Netwerk. Voorbereiding Zorg dat je CoD 4 op een pc in het netwerk heb geïnstalleerd. Zorg dat je de nieuwste patch heb geïnstalleerd. Zorg er voor dat je het netwerk op de server pc en op de pc waar je CoD 4 hebt geïnstalleerd goed is ingesteld. Zorg ervoor dat je op de server pc een map hebt aangemaakt voor je server bestanden. 1. De server bestanden Als het goed is moet de map waar CoD 4 is geïnstalleerd (Op een pc in het netwerk) er zo uit zien als op plaatje 1. ![]() plaatje1 Het gaat om de mappen Main, Zone en pb, en de bestanden: * iw3mp * Codlogo.bmp * Localization.txt * mss32.dll * version.inf * binkw32.dll Kopieer eerst deze bestanden en de map pb naar de map op je server pc. * iw3mp * Codlogo.bmp * Localization.txt * mss32.dll * version.inf * binkw32.dll Main map Maak eerst in de map waar je je CoD 4 server bestanden in gaat zetten een map genaamd “main” (zonder de aanhaling tekens) Ga dan terug naar de pc waar je CoD 4 hebt geïnstalleerd. Open de map main dan zal het er zo uit zien. ![]() Dan wil ik dat je iw_00 t/m iw_13 kopieert en plakt in de map main op je server pc. Zone map Okay maak eerst in de map waar je de server bestanden neer zet een map genaamd “zone” En daar in de map “English” Als je dat gedaan hebt ga je naar je de pc waar je CoD 4 hebt geïnstalleerd en open je daar de map zone en dan naar de map English. Dan zie je als het goed is dit. ![]() Dan wil ik dat je alle bestanden wat begint met mp_ kopieert en plakt in de map English die je net hebt aangemaakt op de server pc. Verder heb je in deze map nodig: * code_post_gfx_mp.ff * common_mp.ff * localized_code_post_gfx_mp.ff * ui.ff * ui_mp.ff Kopieer deze bestanden ook naar de map op je server pc “English” Even een paar screenshots hoe het uiteindelijk op de server eruit hoort te zien: ![]() Hoofd map ![]() Main map ![]() Zone map Zo dat was dat ik hoop dat het duidelijk genoeg is. Voor vragen of opmerkingen: Xfire: cod2fan2 of PM me
__________________ Proud clan leader of: {BoD}Brothers Of Destruction Site:http://bod2.freehostia.com/ Xfire:cod2fan2 Last edited by kriDje; 7-6-2008 at 21:50. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |