![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
|
Als ik speel COD4 multipl dan kan ik goed spele ik lag niet maar na een 5-7 min lag ik heel veel kan ik onmogelijk spelen na 10 min is het weg en dan terug.Ik ben bang dat ik het spel voor niks heb gekocht maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Systeem: Microsoft Windows XP Pro 2002 Service Pack 2 Computer: Intel Core Duo E6750 2.66 GHz 2,00 GB | |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| mpvltr Join Date: 21 December 06
Downloads: 213 Uploads: 6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 29 |
zit je op een draadloze verbinding? zo ja is dat waarschijnlijk je probleem
__________________ Coolermaster: HAF 932, Asus P5QC, Intel core 2 DUO e8400 @ 3.6GHZ, OCZ 4096MB 1066MHZ Platinum, Asus ATI 4850 1GB. Problems with games? Handleiding i3d.net forum! Problemen met punkbuster? Problemen worden mogelijk niet via pm/mail beantwoordt! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Colonel Join Date: 30 December 07 Location: Terheijden
Downloads: 13 Uploads: 0
Xfire: ionleviathan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 19 |
Zoiets heeft lang niet altijd met je draadloze verbinding te maken hoor. Je kunt WinMTR gebruiken om je verbinding te testen, vul hier het IP adres van de server in waar je op aan het spelen ben, en laat deze gedurende de hele tijd aanstaan. Na het spelen sla je een log op en die post je hier. Heb je toevallig Planet (nu is het KPN) als internet provider?
__________________ Virusses, Intruders, Spyware, Trojans and Adware |
| | |
| | #5 (permalink) |
Xfire: ionleviathan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 19 |
Oh dan is het dus geen internetvertraging. Ik ga er altijd vanuit dat men het over internet heeft als er over lag gesproken wordt. Je hebt dus last van zware framedrops? Dit kan vaak worden veroorzaakt door malafide software als spyware, malware of virussen. Aangezien dit een veel voorkomend probleem is raad ik je aan je pc eens grondig te scannen hierop.
| | |
| | #7 (permalink) |
| General Join Date: 01 February 06 Location: Swalmen (Limburg)
Downloads: 31 Uploads: 0 ![]() |
Zet je firewall eens uit als je gaat gamen. Ook andere programma's die lopen uitzetten tijdens het gamen,denk aan msn,downloadprogjes e.d. Misschien te stoffig in je pc? Kijk eens wat de temperatuur van je videokaart doet tijdens het gamen,dit kun je nakijken met het programma "Everest". |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| General Join Date: 01 February 06 Location: Swalmen (Limburg)
Downloads: 31 Uploads: 0 ![]() | Quote:
DOE DIT NOOIT MET EEN STOFZUIGER en ook niet met je mond blazen. Zorg dat je een antistatisch armbandje in huis hebt ( 3,95 euri) en een busje lucht. Deze kun je in de meeste pc-winkels vinden. Zorg ook voordat je je pc gaat schoonmaken,dat je de stekkers uit het stopcontact haalt. Daarna doe je het antistatisch bandje om (die je bv aan de verwarming aansluit) Deze zorgt ervoor dat evt. opgeslagen energie (statische electriciteit) afgevoerd wordt zodat deze niet kan overslaan. Hierna blaas je je pc voorzichtig uit met het busje lucht. Veel succes! | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Sergeant First Class |
Heren, heren.... lees eens goed!! Hij zegt dat hij een nieuwe PC heeft. Die kan nu toch al niet zo vol met stof zitten dat dit problemen geeft? De vraag van mij is nu; Is dit een zelf gebouwde pc of ééntje uit de winkel? en heb je er bv zelf een andere VGA kaart ingezet?? Als dit het geval is dan kan het ook zijn dat je voeding te weinig spanning geeft aan je VGA (en de rest) En stel je hebt genoeg spanning (watt) voor je voeding kan je bv wel een goedkope voeding hebben die het niet goed regeld (dit kan anders uitgelegt worden maar nu snapt iedereen dit?)
__________________ CPU: Q9450 @3.6GHz RAM: 4Gb 1066Mhz VGA: ATI 4870x2 OS : WinVista Business 64bit |
| | |
| | #15 (permalink) |
Zo aan de topicstart te lezen, ga ik er niet vanuit dat de TS het systeem zelf in mekaar heeft gezet. De vraag nu nog is, welke videokaart heb je?
| | |
| | #20 (permalink) |
Staan je instellingen dan niet gewoon te hoog?
| | |
![]() |
| Tags |
| call of duty, call of duty 4, cod4, helpdesk |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |