![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 28 October 07
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Heb me even aangemeld om jullie het volgende te laten weten. Mijn systeem voldoet ruimschoots aan alle eisen vor MOHA en ik heb alle tips & truuks uitgevoerd om maar voorbij het rollback probleem te komen aan het eind van de installatie, maar alles zonder succes. Om moedeloos van te worden en ik was dan ook klaar om dit spel weer terug te brengen maar.... Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-moh/17746-rollback-probleem-opgelost-voor-mij.html Op het laatste besloot ik om mijn pc uit te zetten op het moment dat de rollback begint. Nadat het systeem opnieuw was opgestart kon ik het spel vanuit de MOH map gewoon opstarten. Het enige wat ik mis zijn de icons in het start menu, nou ja die maak ik zelf wel aan en ik mis een paar textures waardoor sommige kleine objecten er zwart uitzien in het spel. Maar na zoveel uur geknoei kan ik me daar niet meer aan storen. Verder speelt het spel nu perfect en zonder probleem ! Lijkt me dus dat de fout zeker wel bij EA zit. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
| Join Date: 28 October 07
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Niks persoonlijk hoor & ik neem dus aan dat bij jou het spel waarschijnlijk geen enkel probleem had maar, heb je gezien wat voor problemen er zijn om dit spel geinstalleerd te krijgenl ? Die problemen zijn internationaal overal terug te vinden met talloze mensen die hier niet uit komen en alle adviezen van A tot Z hebben geprobeerd, mezelf daarbij gerekend. EA heeft zelfs nu nog een onderzoek lopen naar de oorzaak hiervan en heeft zelf ook nog nauwelijks een idee. Dus om mijn PC de schuld te geven is je kop in het zand steken en EA het idee geven dat alles gewoon in orde is. Zeker als je terugleest op internet wat anderen hebben moeten doen om het spel nog wel geinstalleerd te krijgen. Het is weer een gevalletje waarin EA wat stukken heeft afgesneden voordat ze het spel uitbrachten alleen dit keer is het wat heftiger als ze zelf hadden verwacht. Maar ja op dit gebied begint EA ook wel wat reputatie te krijgen. Wat betreft mijn grapichs hoef je je geen zorgen te maken. Mijn systeem is volledig up-to-date en op dit moment afgezien van MOHA nu zo schoon als maar kan na een nieuwe installatie. Ook zo'n tip van EA trouwens... Het enige gebrek wat ik nog heb is dat er sommige textures bij het begin van de rollback al waren gedeinstalleerd voordat ik het proces onderbrak. Het is duidelijk dat ik bepaalde zaken mis. Dat denk ik binnenkort ook op te lossen zodra ik samen met een vriend van me heb uitgezocht welke bestanden ik hiervan mis. Knippen en plakken lost dat dan wel weer op vermoed ik zo. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=17746 Ik wil hier geen discussie opstarten over mogelijke oorzaken daar ik echt van alles heb uitgeprobeerd wat diegenen die in dezelfde situatie zitten/zaten ook zullen herkennen. Verder wil ik ook geen discussie over het goede of slechte aan/van EA. Ik heb mezelf hier aangemeld om deze mogelijke oplossing aan te bieden voor iedereen die met hetzelfde probleem zit. Hopelijk maakt het voor sommigen het verschil tussen spelen of wachten op een fix van EA. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |