![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 26 September 06
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | |
| |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! | Wil je eerst even je type videokaart aan ons melden? Dit kun je controleren via: Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-moh/9250-moh-pacific-assault-start-niet.html Start => Uitvoeren => Dxdiag => Tabblad 'beeldscherm' => Naam. Geef ons even door wat er achter 'naam' voor type videokaart beschreven stond. Wellicht dat ik je dan verder kan helpen. |
| |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #8 (permalink) |
| Friend of i3d! | Probeer het volgende eens te doen: 1. Download eerst de driver voor je videokaart. Deze kun je hier downloaden. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=9250 2. Als je deze hebt gedownload, ga je naar: Start => Configuratiescherm => Systeem => Tabblad 'hardware'. 3. Dubbelklik op 'beeldschermadapters'. Klik daarna met je rechtermuisknop op je videokaart en kies 'installatie ongedaan maken'. 4. Nu herstart je PC. Indien dit niet gebeurd, moet je dit even handmatig doen. 5. Als je PC opnieuw is opgestart, installeer je de drivers die je hebt gedownload. Probeer nu weer eens het spel op te starten. Mocht hij het weer niet doen, zoeken we gewoon verder naar een andere oplossing! |
| |
| | #9 (permalink) | |
| the nut! | Quote:
__________________ All needs for UT99: www.wootabulous.com |.net|.org|.nl| Heroes are ordinary men who do extraordinairy things in extraordinairy times.. | |
| |
| | #11 (permalink) |
| Friend of i3d! | Toen Medal of Honor: Pacific Assault uit was, toen was een 128MB videokaart voor dat spel geweldig. Volgens mij waren er rond die tijd ook al videokaarten die een capaciteit van 256MB hadden. Die kaarten zijn nu min of meer 'subliem' om zo'n spel mee te spelen. Ik merk dat mijn videokaart (9700PRO) moeite heeft met het spelen van 't spel op: 1280x1024 en de rest van de instellingen op het hoogst. Alleen warnneer ik de resolutie verander naar bijvoorbeeld 1024x768, dan heeft mijn PC er weer geen moeite mee. Het hangt er dus net vanaf hoe hoog je de resolutie hebt staan. Want hoe hoger de resolutie, hoe meer geheugen het van je videokaart vraagt. In iedergeval denk ik niet dat er in dit topic nog veel mensen zullen reageren, dus doe ik hem maar op slot. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=9250 Mochten hier nog mensen zijn die over Medal of Honor: Pacific assault willen discusseren, dan hoor ik dat wel via de PM en doe ik het topic weer opnieuw open. |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://forum.i3d.net/technische-hulp-moh/9250-moh-pacific-assault-start-niet.html | ||||
| Posted By | For | Type | Date | Hits |
| Technische Hulp (MoH) - i3D.net Game Forums | This thread | Refback | 11-5-2007 15:32 | 1 |
| New To Site? | Need Help? |