BF 4 live control panel

Discussion in 'Battlefield 4 Live Control' started by Jeeke, Nov 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jeeke

Jeeke New Member

Hoi,

Bestaat er ergen een faq of iets dergelijks voor de live contol panel voor Bf4?

want ik werk nu met die panen en ook met de procon. ik zou namelijk ene balancer willen opzetten maar hoe ik het nu zie kan ik dat alleen maar via procon en das toch wel spijtig want ik zou het liefst maar bij 1 tool willen houden.
    Of ergens waar ik mijn vragen aan kwijt kan

alvast bedankt

2. iScraxxy

iScraxxy New Member

Hoi Jeeke,

Wat voor balancer wil je opzetten? Op dit moment worden nog niet alle plugins van Procon ondersteund.

3. Jeeke

Jeeke New Member

Op zich maakt het voor mij niet uit wat voor een, zoalng ik maar een heb die werkt.
    Want ik werk nu na procon nu ook met rconnet. Maar ik zou lieftst gewoon bij i3d panel willen blijven maar dan moet balancer in orde komen.
    Ook werken de ingame admin commands niet, dus ik geef mensen admins maar de commands werken niet en dat heb ik ook wel nodig.

4. iScraxxy

iScraxxy New Member

Hi Jeeke,

Ik gebruik de procon software, die werkt erg goed, onder admins moet je ervoor zorgen dat de gebruikersnaam overeenkomt met de ingame nickname van de persoon die je admin rechten wilt toewijzen. Zorg er ook voor dat ze de juiste rechten hebben. (Hoofdletter gevoelig volgens mij)

5. Jeeke

Jeeke New Member

Bedankt voor je info.

Maar reden waarom ik procon nu niet gebruik is omdat ik nu en ook in bf3 als ik bv paar dagen weg was de plugin's niet meer werkte. Nu ook als ik procon een tijdje niet gebruik gaat bv de balancer niet meer werken tot ik procon weer opstart.
    Is wel niet echt handig zeker als ik er even niet ben. Heb jij dat ook?

6. iScraxxy

iScraxxy New Member

Hi Jeeke,

Ja procon met BF4 werkt op dit moment alleen als je procon hebt draaien op je computer. Binnenkort, hopelijk vandaag of morgen released i3D de zogenaamde Procon Layer wat dit probleem verhelpt. Simpelweg een soort van procon server die altijd draait. Hier moet echter wel iets van 2 euro extra p/m worden betaald, maar zeker de moeite waard! :) Succes.

Last edited: Nov 7, 2013
  7. Jeeke

Jeeke New Member

ja dat zou idd wel handig zijn

8. Jeeke

Jeeke New Member

weet jij trouwens iets meer? verwacht je dat ze prcon layer gaan toepassen?

9. iScraxxy

iScraxxy New Member

De i3D support vertelde me dat het hopelijk deze week gereleased zou worden. Even afwachten dus.. :)

10. Jeeke

Jeeke New Member

ok ik ben benieuwd

11. xplod

xplod New Member

MULTIbalancer - 1.0.7.0
    Die is momenteel uit voor procon BF4, mss die even proberen. Ik draai hem al en hij werkt best wel goed.

12. Jeeke

Jeeke New Member

hoi, bedankt

zit momenteel nog met rconnet tot i3d prconlayer zet. Anders moet ik tool zelf draaien en ben nog ni van plan pc heel de dag te laten draaien.
    Maar goed om weten dat hij goed werkt zodra de layer erop staat neem ik uiteraard terug procon

13. i3d

i3d Administrator i3D.net Staff

Procon layer is al beschikbaar bij i3D.net - via www.i3d.net te bestellen, alternatief via onze helpdesk

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Loading...