Disable Punkbuster/Punkbuster uitschakelen

Discussion in 'Punkbuster Support' started by Steyn, Sep 14, 2015.

1. Steyn

Steyn New Member

Hi,

I want to play the VeniceFX mod on my BF3 server with a few friends. For this Punkbuster has to be disabled though.

I tried a lot of stuff but nothing seemed to work. My server is unranked and I tried disabling Punkbuster using PRoCon, the server config or the Punkbuster config. It really doesn't matter what I try: Punkbuster stays enabled.

If someone knows how to fix this I would love to hear it :)

Cheers,

Steyn

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo,

Ik wil graag met een paar vrienden op mijn server spelen met de VeniceFX mod. Hiervoor moet wel Punkbuster uit staan.

Ik heb nu van alles geprobeerd maar tot zover werkt niets. Mijn server staat op unranked en het maakt niet uit wat ik doe in PRoCon, de server config of de punkbuster config: Punkbuster blijft aan staan.

Als iemand weet hoe ik Punkbusters uit moet zetten hoor ik het graag :)

Mvg,

Steyn

Last edited: Sep 14, 2015
  2. Suavemente1974

Suavemente1974 Dirty Harry Moderator

Ik heb je bericht even verplaatst naar een betere plek. Heb je het al geprobeerd via ALT+CTRL+DELETE en dan kiezen voor taakbalk beheer, dan naar processen om ze handmatig uit te zetten. In deze sectie vind je nog meer informatie over PB.

3. Steyn

Steyn New Member

Ik had dit forum zo snel niet gezien. Sorry voor het verkeerd plaatsen. De Punkbuster op de server moet uit, niet mijn persoonlijke Punkbuster. In de server browser van BF3 kan je deze non-Punkbuster servers vinden (alleen unranked) maar op één of ander manier lijkt het of ik het helemaal niet mag uitzetten. Wat ik apart vind.

4. Suavemente1974

Suavemente1974 Dirty Harry Moderator

Dat geeft niet dat kan gebeuren. Dat zou best eens kunnen dat het niet kan of mag, aangezien dat PunkBuster een software is om hacks en valsspelen etc tegen te gaan. En daardoor weet ik ook niet in hoe ver ik je kan en mag helpen, maar ik zal even kijken of ik iets kan vinden.

Edit: dit vond ik gewoon hier op het forum

http://forum.i3d.net/threads/hulp-nodig-pb-uitzetten-in-eigen-server.42218/

Last edited: Sep 15, 2015

Share This Page

Loading...