Goedkoopste Game Pc

Discussion in 'Hardware' started by rememberme, Jan 6, 2009.

1. rememberme

rememberme New Member

Jongens ik vroeg me af of jullie misschien een goedkope game Pc konden samenstellen.

Ik hoof geen andere hardware alleen een computer.

Wil er een Ati HD 4850/4870 in en 4gb geheugen. De rest maakt me niet uit. De Pc moet geschikt zijn voor goede spellen en wil graag op minimaal High settings spelen.

Dank jullie wel
  2. snor

snor Member

Wat is je budget?
    Heb je al rand apertuur zoals muis, toetsenbord, speakers, monitor?
    Welk spel wil je op high spelen (Crysis WH of A2 racer II is nogal een verschil ;))
  3. Floris995

Floris995 Omdat het kan!

Volgens mij als ik het uit het andere topic opmaak, het liefst onder de 1000euro ;)
  4. rememberme

rememberme New Member

yup liever wel. onder de 1000 Euro

Ik wil spellen als GTA IV CoD 4 en al die nieuwe spellen op MINIMAAL High spelen.
  5. kieviet

kieviet +GoW| =N=

Dan zit je volgens mij wel gauw aan de 1000 jah..
  6. PixelShooter

PixelShooter New Member

Inderdaad ja :hammer2:

'Jah, doe mij maar even een PC die de komende 20 jaar álles op ultra high draait. Maar hij mag wel niet meer dan 500 euro kosten als het kan ^^'

Crysis en GTA IV zijn zware games en er zijn hier al genoeg opmerkingen langsgekomen van 'huh?! ik heb een GTX 2X0 en ik kan GTA IV niet op high draaien'
    Dus andere games buiten deze zullen zéker goed draaien met een budget van 1000 euro, maar andere.. dat wordt afwachten :)
  7. Eggie

Eggie New Member

er komen altijd nieuwe games uit, en er zijn altijd weer andere technologieen. als je altijd echt alle games op high wilt blijven spelen, kun je echt bezig blijven, en dat gaat je zeker veel geld kosten.. wees blij als je in cod2 250 fps hebt met aa op t hoogst en alle instellingen op t hoogst..

wat ik dus wil zeggen is dat je wel graag alles op het hoogst kan spelen, maar dat het niet altijd soepel zou kunnen gaan, zeker niet omdat er telkens weer nieuwe games uitkomen, en daar zul je je toch maar bij neer moeten leggen..

Maar je kunt zeker wel een goede pc halen met je budget, waarbij je genoeg games van deze tijd makkelijk op t hoogst draait. Alleen moet je ook in de toekomst denken. Ben ik van plan (als er weer nieuwe(zwaardere) games zijn) om nog een upgrade uit te voeren? daar zou je dan ook op moeten letten. Als je dan een moederbord haalt waaar maar 4gb ram in past, kun je je ram geheugen niet meer uitbreiden.. dit word dus een ander moederbord als je dat alsnog wilt doen, wat al snel veel meer geld kost.

Ik zeg alleen: Denk vooruit, en wees tevreden met instellingen op bijv med+..

Succes met uitkiezen!, er zullen hier vast nog wel samengestelde systemen komen.. Trouwens heb je nog voorkeuren waar de pc moet worden gehaald?
  8. Floris995

Floris995 Omdat het kan!

Hier een systeempje, vrij stevige setup!

Precies 1000Euro (Lol)

Mist alleen nog een goede CPU koeler (is niet te selecteren via Alternate PC Builder) , dus je zal 30/40 euro hoger uitkomen ;)

Attached Files:

9. rememberme

rememberme New Member

Ik wil dus eigenlijk een goede game pc maar hij hoeft ook weer niet ultra goed te zijn. Thuis heb ik ook al een goede pc maar door de een of andere reden krijg ik vaak screen freezes. Ik denk dat het aan de Videokaart ligt. Er zit een 9800 GTX in en heb al op veel fora gelezen dat mensen met dezelfde videokaart dezelfde problemen ondervinden.( De PC is samengesteld door Alternate ).

Mijn Pc die ik nu heb heeft een Quadcore 9300 volgens mij, 500W PSU, 9800 GTX CLub 3D, 4GB geheugen, 32 Bit Vista.

Ik wil een ong. dezelfde pc halen alleen dan met een HD 4850/4870.
  10. chucky_die

chucky_die Member

koop dan de pc die florix je aangeeft :D
  11. rememberme

rememberme New Member

Maar even een vraag he. Is die 500 Watt te weinig in mijn Pc die ik heb?
  12. cod-noep

cod-noep Manometer!!

Maar die Floris heeft gemaakt heeft geen windows of heb je dat zelf?
  13. Floris995

Floris995 Omdat het kan!

Bedoel je hier met 'hebben', het echt in bezit hebben of het samengesteld hebben, anders zou je niet hoeven upgraden :nerd:

500Watt lijkt mij ietwat aan de lage kant ;)
    Ik zou safe spelen en gewoon 600-700Watt voeding nemen, die prijzen verschillen niet erg veel van elkaar (15-20E)

En bij mijn samenstelling zit inderdaad nog geen besturingssysteem, als je hem in elkaar wilt laten zetten en laten installeren moet je dat er wel bij hebben. Zonder OS kunnen ze heb wel in elkaar zetten, maar niet Windows voor je installeren
  14. PixelShooter

PixelShooter New Member

De PC die je nu hebt.. met die specs dan bedoel je toch degene die je tot nu toe hebt samengesteld? Anders vind ik upgraden niet zo'n slim idee :)biglol: :biggrin:)

In ieder geval, als je je 4GB helemaal wilt, go 64-bit! :)
    Verder ga voor Q9x50 (>=Q9450), geen Q9300, die heeft niet zoveel cache. En wat betreft je GPU, misschien de plus versie van de 9800 GTX? Evt. mss van fabrikant veranderen en XFX kiezen?
  15. rememberme

rememberme New Member

nee met de pc die ik nu heb, bedoel ik, de Pc die ik AL thuis heb staan. Het is een pc samengesteld DOOR Alternate. Wat ik me zit af te vragen is of die 500W die ZIJ erin hebben gedaan niet ietwat te weinig is. Ik krijg namelijk in elk spel Screen Freezes. Nogmaals ik heb NIET deze pc samengesteld, dat heeft Alternate gedaan.
  16. NanoChip

NanoChip Sergeant Major

Onderdelen:

Processor: Intel Core 2 Duo E8400
    Moederbord: Asus P5Q Pro
    Koeler: Zalman CNPS9500A-LED
    Geheugen: Kingston HyperX KHX6400D2K2/4G
    Videokaart: Asus ENGTX260 TOP/HTDP/896M
    Geluidskaart: Creative X-Fi Xtreme Gamer
    Harde schijf: Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB
    Voeding: be quiet! Dark Power Pro 850W
    Behuizing: Antec Nine Hundred Zwart

Samenstelling eind november

Voor de videokaart moet je nog ff een alternatief zoeken.
  17. rememberme

rememberme New Member

Wat ik ben vergeten te zeggen is dat ik er liever een goede Intel QuadCore in wil.
  18. rememberme

rememberme New Member

19. rememberme

rememberme New Member

Ik heb ervoor gekozen om een zelf( door 1 van jullie ) samengestelde Pc te kopen.

Jongens zouden jullie voor mij een pc kunnen samenstellen op Alternate.nl

Het moet een Pc zijn om goed te kunnen gamen en wil graag de nieuwere spellen op hoge instellingen kunnen spelen.

Ik wil er graag een HD4870( 512MB of 1 gig Ik weet niet wat beter is) in met een quadcore en 4gig werkgeheugen. 32 Bit versie vista wil ik er ook in. Van de moederboorden en PSU's heb ik geen verstand van.

Ik wil graag dat het een betere pc wordt dan de post hierboven en als eht kan iets goedkoper. Ik hoef GEEN andere hardware erbij.

Dank jullie wel.

Budget: 800-1000 Euro
  20. PixelShooter

PixelShooter New Member

;) Verstandige keuze :D

:nopompom: Dat waren we toch al de hele tijd aan het proberen?

Share This Page