Help

Discussion in 'Singleplayer (CoD)' started by TTomR, Oct 26, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TTomR

TTomR New Member

Ik heb net United Offensive aangeschaft....heb gekeken op www.cheatplanet.com voor cheats, precies dezelfde cheats en ook de gegevens die je moet invoeren bij de eigenschappen van de snelkoppeling, allemaal gedaan ook gestest bij de normale Call of Duty en toen dee die het maar als ik United Offense speel kan ik de cheats niet gebruiken... :sad Moet ik eerst gewoon level 1 uitspelen en kan ik daarna weer verder of wat moet ik? Heb de letters al gecheckt...+set thereisacow 1337 +set developer 1 +set sv_cheats 1 +set monkeytoy 0.
    Weet iemand waarom de cheats het niet doen? Ik weet wel dat ik op de: ~ moet klikken.
    Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.

2. GoodspeeD

GoodspeeD New Member

Overbodige reactie al hoewel ik het wel met je eens ben. Het gaat zich hier om singleplayer cheats. Ik kan je helaas niet helpen.

3. TTomR

TTomR New Member

Ik heb het spel al zonder codes uitgespeeld als je het zo graag wilt weten...

op een andere site staat dit weer:"+set developer 1 +set sv_cheats 1 een andere code dus...ook geprobeerd maar doet het ook niet...iemand die me wel wilt helpen :?
    Alvast bedankt

4. GoA.Winters

GoA.Winters Active Member

volgens mij moet je /spdevmap hierdemapwaarjebent intypen dan restart de map zich en dan zou het moeten werken :wink
    http://cheats.ugo.com

5. TTomR

TTomR New Member

Het is al gelukt maar toch bedankt! Had het eerste level opnieuw gedaan en het spel afgesloten en de save game geladen...toen deden de codes het, toch bedankt!

6. GoA.Winters

GoA.Winters Active Member

btw. cheats hoeven niet gebruikt te worden als dingen om het spel uit te spelen. Je kunt ze ook gebruiken als je een movie wilt maken in de SP.

kan hier slotje op

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Loading...