Het fitness / sport / krachttraining topic

Discussion in 'Huiskamer (Dutch)' started by GoA.Winters, Mar 21, 2010.

1. GoA.Winters

GoA.Winters Active Member

Een tijd geleden heb ik een engels topic aangemaakt genaamd http://forum.i3d.net/offtopic-english/54519-work-out-thread.html, maar aangezien er ook Nederlandse members zijn die veel aan fitness, sport of krachttraining doen werd het eens tijd voor een Nederlands topic.

In dit topic kun je advies vragen, ervaringen uitwisselen, schema's plaatsen et cetera.

Tevens kunnen sommige mensen je ook advies geven op het gebied van bepaalde supplementen zoals Whey-proteïne, stackers etc. etc. En natuurlijk waar je deze kunt kopen mocht er behoefte voor zijn.

Wees gewaarschuwd: We ondersteunen / adviseren geen gebruik van steroïden!

Steroïden kan bijwerkingen hebben die niet prettig zijn bij veelvuldig gebruik.

kracht_big.jpg
    cardio3.jpg

2. elektric

elektric New Member

kga zelf niet echt naar een sportschool enzo maar ik zit regelmatig thuis op de hometrainer :p

als er tijd genoeg is doe ik 2x 20min op een dag. zal vast niet veel zijn maar vind het op dit moment genoeg

3. Eastsider

Eastsider New Member

Conditietraining
    3x per week hardlopen volgens opbouwschema: absolute beginner, gevorderde beginner of gevorderde loper.

Ik heb hem nu ook nog op WORD staan, dus als je hem via Microsoft word wil dan stuur maar even een PM. Zover ik weet is dat verder niet nodig, alles is leesbaar neem ik aan. :p

Bouw het goed op, ga niet te snel en voorkom blessures

Attached Files:

4. Monkey Soldier

Monkey Soldier New Member

Mensen die aan steroïden en dergelijke zooi zitten, zijn mietjes. Al die pillen, drankjes, mixjes wat het ook allemaal is, snap niet dat ze gewoon gaan trainen als een vent en daar het rustproces ook bij accepteren.

Edit: Mooie schema's, East!

5. GoA.Winters

Steroïden worden veel gebruikt bij wedstrijden zoals 'wie heeft de meeste spieren' 'wie heeft het beste lichaam' etc. Hoe denk je dat schwarzenegger anders die 58cm biceps had gekregen...

Bepaalde supplementen zoals Whey-proteïne en dergelijke worden veel gebruikt bij fitness, krachttraining en verschillende sporten. Proteïne is namelijk eiwit en eiwit is erg belangrijk als je veel traint.

6. Reflax

Reflax It's Reflax!^.^

maar als je die whey proteïne gebruik, terwijl je niet train kom je ontzettend veel aan right?

7. GoA.Winters

Dat valt mee. In Whey zit voornamelijk eiwitten en een klein beetje vet (heel weinig). En sowieso het is volgens mij maximaal 150-200gr per dag. Ligt ook aan je gewicht etc.

8. Tagi

Tagi Active Member

Kun je de docjes niet even uploaden in het topic East? ;)

9. ExploitSoloX

ExploitSoloX N/A

@Hierboven/east, Graag uploaden ;) wou er zelf ook mee beginnen heb nu eindelijk tijd

10. Eastsider

Eastsider New Member

Om de 1 of andere reden kreeg ik niet alles in 1 word document, dus heb ik 3 losse bestandjes gemaakt en dus nu ook even geüpload voor jullie! ;)

1) Beginnerschema
    2) Vervolgschema voor beginners
    3) Schema voor gevorderde lopers

Attached Files:

11. Mr.White

Mr.White Banned

There seems to be more acitivity here so I'm gonna ask here: how much pasta do you eat per serving, in grammes? I eat about 100 grams, Doy eats about 300 grams.

12. Eastsider

Eastsider New Member

For your age 150-250 grams of pasta should be enough.

13. Mr.White

Mr.White Banned

so I should up my intake of pasta then. Alright, I'm gonna try and do that :)
    Thanks Easty!

14. Leg3nd

Leg3nd Well-Known Member

Je hebt mooie schema's. Misschien moet ik er eens wat mee doen:cool:

15. ExploitSoloX

ExploitSoloX N/A

Leg3nd, je bent niet enigste hoor :D

16. Woutey

Woutey Wobble Wobble

Ik ga akkoord dat pillen voor mietjes zijn inderdaad. Nja voor mietjes niet maar het is gewoon slecht voor je lichaam en het ziet er ook nog eens fake uit.

Echter zijn eiwitten mixen niet voor mietjes.
    Mensen die op zichzelf wonen kunnen hun eetpatroon makkelijk aanpassen waardoor ze zelf genoeg eiwitten binnen krijgen zondat dat ze eiwitten shakes hoeven te gebruiken.

Echter woon ik thuis en is het eten wat de pot schaft.
    Ikzelf eet 's ochtends brinta, boterhammen met Kip filet... Kwark & Musli ... en voor en na het trainen een eiwitten shake.

Op deze manier haal ik mijn eiwitten want die zijn zeer belangrijk voor het opbouwen voor je spieren.
    Eiwitten zijn de bouwstoffen van je lichaam, zonder eiwitten -> GEEN SPIEREN! oja en veel spierpijn aangezien je lichaam geen bouwstoffen heeft ;)

+1

Van eiwitten kom je gelukkig niet aan ;) Zijn gewoon bouwstoffen voor je lichaam, en in vele dingen zitten eiwitten.
    Teveel zuikers & ongezonde vetten leiden tot vetteugels

En als je zorgt dat je 3 uur voor het slapen jezelf niet meer vol propt met chips, val je in je slaap ook nog genoeg af ;)

17. Leg3nd

Leg3nd Well-Known Member

Ik wil wat meer conditie opbouwen :p

18. Tagi

Tagi Active Member

Same here. Ben bek af als ik op het allerlaatste moment zo'n trein binnen kan springen...

19. Reflax

Reflax It's Reflax!^.^

ik ook hoor:p
    mischien dat ik samen met deployed ga hard lopen, kijk wel :p als ie het leuk vind natuurlijk

20. Floris995

Floris995 Omdat het kan!

Ik wil eigenlijk Whey kopen (of in ieder geval eiwit poeders), wat raden jullie aan.

SuperWhey zag ik goed aangeschreven staan.

Share This Page

Loading...