Het fitness / sport / krachttraining topic

Discussion in 'Huiskamer (Dutch)' started by GoA.Winters, Mar 21, 2010.

1. Tagi

Tagi Active Member

Ja, ik ken het programma van naam. Ik zoek zelf ook een programmaatje die eigenlijk muziek verandert bij wandelen en hardlopen. Zou ideaal zijn :)

En de tijd vinden, heeft ook wel wat te maken met hoe graag je het wil. Tenminste, dat heb ik persoonlijk ook. Heb soms wel de tijd, maar dan niet de zin.

2. Tagi

Tagi Active Member

Zo, heb vandaag voor het eerst hier hardgelopen. Ging eigenlijk best goed, behalve dat mijn conditie dus inderdaad flink verbeterd moet worden. Daar ga ik hiermee dus aan werken! :) RunKeeper heb ik bekeken, maar ben eerst begonnen met runtastic, omdat die accurater zou zijn qua GPS. Mijn eerste ervaring is dat de GPS inderdaad wel erg lekker werkt. Wel is het belangrijk dat je je gegevens op 'Alleen voor vrienden' zet ivm privacy-gevoelige informatie.

En qua muziek maak ik nu gebruik van Evy, een Belgische coach die een aantal podcasts heeft ingesproken voor beginners en gevorderden. Ze bepaalt de komende tijd dus een beetje mijn hardloopschema.

3. Floris995

Floris995 Omdat het kan!

Ah nice! Hardlopen op een ritme vind ik niet zo fijn, vaak ga je dan heel onnatuurlijk lopen omdat de muziek niet per definitie je natuurlijke hardloop tempo is.

Ik kan nu 4-6weken geen krachttraining doen door een scheurtje in een pees in mn duim. Best zuur..

4. Jochie

Jochie 't i3D Jochie

Ben sinds een paar maanden ook weer flink aan 't training geblazen. Ben best tevreden, zeker over het bankdrukken! Zit nu op 32,5 kg aan elke kant, waar ik begon met 15 kg aan elke kant. Voor mij is het ook redelijk moeilijk om echt spiermassa op te bouwen, omdat ik geen grammetje vet heb...

5. Tagi

Tagi Active Member

Vandaag tweede keer hardgelopen. Bijna 3 km gelopen in zo'n 21 minuten. Op het laatst twee keer 3 minuten lopen. Ik gok dat het steeds meer wordt opgevoerd :p

6. Tagi

Tagi Active Member

En opnieuw begonnen met Evy. Vandaag/Morgen (17 augustus) Evy-2 doen. Hopelijk houdt ik het nu wel vol om meerdere keren achter elkaar te gaan hardlopen.

7. svenistheman

svenistheman News Team News Team

Binnenkort mijn tennis carriere opgeven voor fitness. :) Door mijn grote lengte (198 cm) staat het toch wel iets mooier als ik wat breder gebouwd ben.

Share This Page

Loading...