[Dutch] oefenen

Discussion in 'Multiplayer (BF2)' started by tipitz, Sep 4, 2009.

1. tipitz

tipitz New Member

Wat is volgens jullie de beste manier om beter te worden?
    Op welke servers kan je het beste oefenen.
    Soms vraag ik me af hoe mensen zo goed kunnen zijn.
    Speel nu een klein jaartje ,maar het lijkt nog nergens op als ik mezelf met anderen vergelijk.

Hoe word ik beter?
    Tips en trucs aub.:thumbsup:

Greetzzzzzz from Tipitzzzzzzz:biggrin:

2. nismopowerddd

nismopowerddd New Member

Oefenen en nog eens oefenen of bij een clan gaan daar leer je ook een hoop bij.
    Ga eens spelen bij een ThC server daar ligt het niveau ook redelijk hoog.

3. lucas450

lucas450 New Member

Idd, ik speel daar best wel vaak.. Op de ThC Operation Blue Pearl only server ;)

Daar kun je goed leren trainen in close combat:thumbsup:

4. nismopowerddd

nismopowerddd New Member

We hebben ook nog 3 andere servers.
    Karkand inf, fun server en een SF inf server.
    Genoeg keuze:p

5. NLsandman

NLsandman Member

Heel veel spelen en er rekening mee houden dat een hoog niveau niet voor iedereen is weg gelegd.
    Wat nismo zegt klopt, speel sinds maart op de thc karkand server en ben van een speler die altijd onderin stond in de top 10 terecht gekomen en af en toe top 5.
    Het hoge niveau daar zorgt ervoor dat je het tempo dat ze daar spelen gaat proberen bij te houden, je reactie tijd wordt veel sneller, je kijk gedrag en handelings snelheid wordt steeds beter.

6. Reider

Reider New Member

en wil je echt rete goed worden en vind je het niet erg om voorlopig afgeslacht te worden? blijf dan ff spelen op WAIB servers... deze zijn niet ranked en zijn vaak iets aangepast, maar trekken ook vaak de betere competitie spelers aan.. dan is het effect wat sandman hierboven uitlegd nog groter

7. Dutch-FIX

Dutch-FIX NeXt-Century

Ehh.. veel spelen ? ;)

Maar andere tips kunnen zijn :
    ( meer gebaseerd op inf only.. conquest heeft weer andere aandachtpunten)

Setting aanpassen van je BF2. Speel niet met high detail of shadows and dynamic lighting aan.. De eyecandy is voor het begin... voor het serieuzere werk moet je dit uitzetten.

Reload op tijd.. Herlaad ook op een veilige plek in een hoek of nis.

Let op je mini map : je ziet waar de actie is als er doden vallen. Uiteraard ook belangerijk als er UAV support is. In veel gevallen kan je er belangerijke informatie uithalen voor een gerichte nade.

Werk samen join een (goed) squad. B.v niet 1 waar de SL sniper is of er meerdere snipers inzitten. Is vrij nutteloos. Zorg dat er een medic bijzit of zorg dat je het zelf bent.. 1 of meerdere medics zijn altijd goed in combinatie met Amo.

Leer schieten met de gewone wapens en niet de unlocks.. Mensen die bovenin staan maar gebruik maken van G36E's e.d heeft niks met skill te maken.
    Een AK is goed genoeg en een M16 ook al moet je met deze leren schieten..

Blijf niet (teveel) stil staan.

Als je (plotseling) geconfronteerd word met een tegenstander blijf dan niet staan als een zoutzak. Soms kan een "beetje" springen geen kwaad om de tegenstander het mikken moeilijker te maken. Het alleen maar springen is ook niet zinvol en kan bij somige servers tot een kick leiden (het z.g Bunnyhoppen)

Leer schieten/mikken in de unzoomed manier. Altijd inzoomen bij het richten kost je kostbare seconden.

Kijk goed om je heen bij het lopen.. doe het wel kort maar kijk wel.

Spot de tegenstander en leer accuraat te spotten. éénmaal goed gespot geeft het je een aantal seconde cruciale info

Goed voor je reactie vermogen zijn uiteraard drukke servers met 64 players in een urban setting. Kan hectisch zijn maar alleen zo leer je om je reactie tijd te vergoten.

Veel spelen op verschillende servers... THC is een optie.. speel er zelf ook veel.

Een WAIB lijkt me eerlijk gezegd niet zon goede optie.. Is toch wel van een hoog niveau en dan is het soms niet leuk meer..

Veel plezier verder ...

Dutch

8. sicko-666

sicko-666 New Member

+1 Niets meer aan toe te voegen.

Last edited by a moderator: Oct 15, 2009
  9. Reider

Reider New Member

zhe dutch has spoken!

niet teveel verklappen eh?

10. Devilish

Devilish Member

Klopt helemaal Dutch heeft gelijk.
    Ik speel zelf wel eens op een ThC server en dat is een redelijk goed niveau voor mij! (toppie server ook:bloos:)

Share This Page

Loading...