[Dutch] Peiling: De beste Call of Duty titel tot nu toe...

Discussion in 'Call of Duty Series' started by nielss055, Nov 4, 2013.

1. nielss055

nielss055 New Member

Beste mensen,

Ik ben nieuw op dit forum, dus ik zal me eerst even kort introduceren.
    Mijn naam is Niels, ik ben 18 jaar en woon in Apeldoorn, Gelderland.

Ik ben trotse bezitter van de volgende titels:
    • Call of Duty 4: Modern wafare (PC)
    • Call of Duty: Modern Warfare 2 (PC)
      Speelde ik via AlterIWnet, wat niet meer actief is, dut deze titel speel ik niet meer.
    • Call of Duty: Black Ops (PS3)
      Alleen de zombie mode.
    • Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3)
    • En na morgen, Call of Duty: Ghosts
    Zoals waarschijnlijk vele anderen speel ik veel titels van Call of Duty. Als ik een kort spelletje wil spelen pak ik de laptop erbij en speel ik Call of Duty 4. Voor de rest veel Modern Warfare 3 op de PS3 en na morgen Ghosts.
    De serie van Treyarch (BO en BO2) vind ik persoonlijk erg onderdoen aan de MW serie van Activision, maar de Zombie Mode vind ik erg gaaf. Om deze reden wacht ik een poos tot de spellen goedkoper zijn en koop ik deze dan pas. Volgende maand zal ik ook BO2 aanschaffen voor de Zombie Mode en de singleplayer. De multiplayer speel ik hier niet van.
    Morgen krijg ik Call of Duty: Ghosts binnen, waar ik erg hoge verwachtingen van heb. Hopen dat het spel dit waarmaakt.

Naar mijn mening is de meest innoverende game uit de serie CoD 4 geweest. Dit onder andere door de geweldige vooruitgang op gebied van graphics, en ik denk dat we deze titel ook wel de grondlegger kunnen noemen van de huidige FPS environment van alle verschillende games (BF, BiA, MoH etc.).

Om even to the point te komen.

Ik wil graag een pijling houden welke Call of Duty jullie, tot nu toe de beste vinden (Ghosts nog even niet meegrekend), en waarom je dit vind. Dus niet welke CoD je het meest innoverend vond, maar welke je daadwerkelijk het leukst vind/je het meeste speelt.

Poll: Welke Call of Duty vind jij het beste, tot nu toe?
    Tussenstand:
    (Keuze graag toelichten in een reactie)

Deze stelling heeft puur toepassing op de multiplayer mode, dus niet de zombie, coop, special forces, singleplayer et cetera.
    Graag ook je antwoord onderbouwen; waarom vind je die het beste?

Te beginnen met mijn mening;
    Tot nu toe vind ik Modern Warfare 3 het leukst. Dit omdat ik de maps net wat leuker vind dan die in Modern Warfare 2 en persoonlijk niet houd van de Black Ops serie (uitzonderingen voorbehouden) en zeker na Modern Warfare, wel uitgekeken ben op de klassieke shooters uit bijvoorbeeld wereldoorlogen.

Uiteindelijk zal ik de resultaten verwerken en aan jullie tonen.

Share This Page

Loading...