Pro Evolution Soccer 2011 kan niet online spelen

Discussion in 'Clientside Technical support' started by LarsRu, Dec 19, 2010.

1. LarsRu

LarsRu New Member

Hallo allemaal,

Gister PES2011 gehaald en tot mijn verbazing kan ik met geen mogelijkheid online komen. Ik heb DMZ open gezet, of hoe je dat ook noemt, dus mijn router zou geen enkel probleem moeten opleveren. Firewall staat ook uit en ik heb geen flauw idee wat er aan de hand kan zijn. Heb ook al op internet gekeken maar niemand heeft er een oplossing voor.

Alvast bedankt voor de hulp, en bekijk de screens voor wat verdere informatie.

Attached Files:

2. Suavemente1974

Suavemente1974 Dirty Harry Moderator

Ik heb hier iets wat misschien iets zou kunnen werken voor je probleem, en je kan ook proberen om het spel helemaal te verwijderen en het dan opnieuw te installeren. En ik weet niet of je ook Xfire hebt, maar die moet je dan ook uitzetten. En dat geld ook voor je antivirus progamma, je bent niet de enige met dit probleem merk ik, waarschijnlijk moet er eerst een patch komen voor dit probleem. En ik zal ondertussen nog wel even verder kijken. ;)

En ik heb hier de portforward.com gevonden die misschien kan gebruiken voor je poorten.

Last edited by a moderator: Dec 19, 2010
  3. LarsRu

LarsRu New Member

Hartstikke bedankt, mijn poorten staan open aangezien ik DMZ heb ingeschakeld, dus dat zal het probleem niet zijn. Ik lees inderdaad dat meerdere mensen dit probleem ondervinden, ondanks dat de poorten gewoon geopend zijn. Met PES2010 had ik nooit problemen online.... Erg vervelend dit.

4. Suavemente1974

Graag gedaan, en hier heb ik ook een officiele bericht gevonden van Konami over zo'n soort geval. Wellicht dat je er baat bij hebt. En ik heb alleen de pc gegevens er bij gedaan, en niet van de xbox en ps3.

5. LarsRu

LarsRu New Member

Ongeloofelijk, wat ik ook uithaal, hij blijft het gewoon vertikken om het te doen. Ik vrees inderdaad dat er eerst een patch moet uitkomen.... Kun je mij misschien die website doorgeven van dit stukje?

6. Suavemente1974

Ja dat is geen enkel probleem, gathering.tweakers.net. En het bestaat ook uit 2 pagina's en op de eerste pagina zou het ook aan de type of merk modem router kunnen liggen.

7. LarsRu

LarsRu New Member

Ja, maarja, alle poorten staan al openen vanwege DMZ. Wat een verschrikkelijk gezeik is dat altijd met konami, elk jaar is er weer wat... Splinternieuwe controller aangeschat die kan ook weer de prullenbak in want offline ben je ook snel uitgekeken. Bedankt voor de hulp in ieder geval, mocht je nog wat meer te weten te komen hoor ik het graag!

8. Suavemente1974

Graag gedaan, en ik zal straks wel nog een keer verder zoeken en dan laat ik je het wel weten. ;)

9. Suavemente1974

Ik heb hier toevallig ook nog een patch gevonden, ik weet niet of je die al hebt en of het inderdaad helpt met je probleem. ;)
    Patch.

10. LarsRu

LarsRu New Member

Jep, die heb ik al gedownload. Ik heb ook heel het web afgezocht vandaag en gisteren. Het is echt een verschrikkelijk vervelend probleem met geen enkele oplossing (altans zo lijkt het tot nu toe).

11. Suavemente1974

Oke, ik heb zelf ook niet meer zo veel kunnen vinden, het is nu wachten op een patch of een oplossing van konami zelf zo te merken.

Share This Page

Loading...