[Dutch] Probleem met aanmelden Live Messenger

Discussion in 'Software' started by Jochie, Aug 3, 2009.

1. Jochie

Jochie 't i3D Jochie

Goeiedag,

Sinds ik vanmiddag thuis gekomen ben van me werk kan ik niet meer aanmelden met Windows Live Messenger, het rare is dat het via eBuddy nog wel gaat. Dit is de foutcode:
    Foutcode.jpg

Deze handleiding heb ik geheel uitgevoerd zonder succes. Na wat rondkijken liep ik ineens hier tegen aan: Kabel.jpg

Er staat dat ik via kabelverbinding ben verbonden met internet, dit lijkt me heel raar omdat ik via draadloos verbonden ben met een router.

Daarna nog even een verbindingtest gedaan, daar kwam dit uit:
    Verbinding.jpg

Windows firewall staat uit, heb Norton ook al een keer uitgehad zonder succes.

Iemand?

Jochie
  2. StevenW

StevenW i3D news team Moderator

8007efd:

• First, check the .NET service status as this error may be caused by problems at the MSN servers.
    • If there are no reported problems on the MSN servers, see if your proxy settings are correct: click "Tools" and then "options" at your MSN Messenger main window. In the options screen click "Connection" in the list to the left. Next, click the "Advanced Settings..." button. If you do not use a proxy server, these textboxes should be empty.
      If you are on a network the network administrator can probably tell you if you should have proxy settings in Messenger.
    • Make sure if Internet Explorer supports 128 bits encryption. Open Internet Explorer and click Help, then About Internet Explorer. If the Cipher Strength is less then 128 bits download and install the Internet Explorer High Encryption Pack. MSN Messenger needs encryption to authenticate (check your username / password)
    • In Internet Explorer: click Tools, then Internet Options, click Lan Settings in the connection Tab, click the "automatically detect settings" button, then click ok twice to confirm. This will let Internet Explorer and MSN Messenger find out the best way to connect to the Internet via the current network.
  3. GoA.Winters

GoA.Winters Active Member

Kan gewoon eraan liggen dat er problemen zijn met een bepaalde server van MSN.

Kun je zelf niks tegen doen...
  4. Markicks

Markicks Active Member

Precies, soms kun jij niet aanmelden en andere personen die je kent wel. Na een paar uur kun jij dan ook weer inloggen. Verder niks aan te doen. Waarschijnlijk kun je nu dus wel weer inloggen.
  5. Jochie

Jochie 't i3D Jochie

Werkt niet :no:

Kan al 2 dagen niet inloggen?
  6. GoA.Winters

GoA.Winters Active Member

Probeer eens met een oudere versie van MSN, mocht je die hebben.
  7. kieviet

kieviet +GoW| =N=

Umm.. ik heb het ook gehad. Met mijn msn. Dit kwam omdat ik per ongeluk een actief internet verbinding tot stand had gebracht.. Dit heb ik opgelost om gewoon die verbinding te disablen.. en toen werkte hij weer... (verbinding disablen kan in netwerkcentrum.. )
  8. Jochie

Jochie 't i3D Jochie

Als ik een oude versie download (8.0) en ik meld aan, dan vraagt hij of ik wil updaten naar de nieuwste versie. Ik klikte op 'no' en toen stopte hij met aanmelden, ik moest dus weer update naar de nieuwste versie..

Ik ben maar met 1 verbinding verbonden met Internet, lijkt me niet zo handig die uit te zetten?
  9. kieviet

kieviet +GoW| =N=

Neaj dat niet neaj.. Maar mijn probleem was dat ik er 2 had.. en er dus 1tje moest disablen.. Maar goed voor de rest zou ik het niet weten.. sorry
  10. Jochie

Jochie 't i3D Jochie

Vanochtend kon ik weer aanmelden via Live Messenger, maar toen ik het nog een keer probeerde kreeg ik weer dezelfde error..
  11. JW.

JW. ZZzzzz

Update je Windows eens... misschien mis je een beveiligingsupdate.

Verder cookies verwijderen en opnieuw opstarten.

Als surfen verder wel lukt, dan ligt t gewoon aan Live (heb ik ook wel eens...).
  12. foreal

foreal Puppeteer

Heeft men Spybot S&D een keer geinstalleerd?

Mogelijk zit het in je host files. Daardoor wordt de aanmeld server van msn geblokkeerd en krijg je dus dit probleem.

je host file kan je vinden onder:
    C:\Windows\System32\drivers\etc

Bestandje genaamd Hosts openen in kladblok.
    Let op!!!! maak wel eerst een backup voordat men wat wijzigt!!

Alle regels onder:
    127.0.0.1 localhost
    ::1 localhost

verwijderen. Pc rebooten, en dan nog eens proberen in te loggen op msn.

Suc6!
  13. Jochie

Jochie 't i3D Jochie

Staat helemaal niks onder, wel wat tekst boven..

@JW: Vista is helemaal up-to date..
  14. foreal

foreal Puppeteer

goedzo :thumbsup:

Does een Hijack-this logje plaatsen op deze forum.

Best mogelijk dat een virusje of trojan ergens verstopt zit of eventuele schade heeft aangericht.

Toevallig ook je register al schoongemaakt? (ccleaner)

Suc6!
  15. Jochie

Jochie 't i3D Jochie

Done; Logje - PCHelper.nl
  16. foreal

foreal Puppeteer

Het enige wat ik kan vinden is het volgende.
    Code:
    O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Unknown owner - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe (file missing)
    Vervolgens wordt deze hier weer opgevraagd.
    Code:
    O23 - Service: Norton Internet Security - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton Internet Security\Engine\16.5.0.135\ccSvcHst.exe
    Mogelijk eens een herinstallatie van Norton proberen?
    Het uitzetten van norton werkt niet altijd.

Probeer eens op te starten in veilige modus met internet, en dan op je msn te gaan ;)

Suc6.
  17. Jochie

Jochie 't i3D Jochie

Norton verwijderd, zonder succes, nu de gaming edition erop gezet, werkt ook niet.

Hoe kom ik in veilige modus?
  18. yordin92

yordin92 New Member

- herstart uw computer
    - Zodra uw computer klaar is met het laden van de BIOS (zwarte scherm en witte letters, of een ander beginscherm):
    tap op de F8-toets (of de F5)-toets totdat je in het Windows option-menu terechtkomt. Kies hier voor opstarten in veilige modus (Safe mode).
  19. Thug_NL

Thug_NL Active Member

Ik heb dit ook een keer gehad, bij mij was hetvolgende het probleem.

Bij Internet Explorer stond een proxy ingesteld (Gebruik zelf Firefox dus had het niet door).

Moet je even kijken bij Extra - Internet Opties - Verbindingen - Lan Instellingen.

Dan kan het zijn dat daar proxy 127.0.0.1 staat ingesteld (Was bij mij zo) en gewoon proxy gebruiken uitvinken.
  20. Jochie

Jochie 't i3D Jochie

Proxy stond al uitgevinkt..

Share This Page