[Dutch] progress in Singleplayer (COD7)

Discussion in 'Technical support (CoD7)' started by pjotr collins, Jan 19, 2011.

1. pjotr collins

pjotr collins New Member

Hallo, ik ben nieuw en wat onhandig in PC-games.
    Graag een vraag over Black Ops singleplayer, meer bepaald de "progress" in het spel (de levels die je in de campaign al hebt uitgespeeld, te zien onder "mission select", en de intels die je al ontdekt hebt, te zien onder "intel", en de laatst behaalde level start je met "resume game").
    Is het mogelijk om zoals bij de oudste CODs te spelen onder een "profile" (= naam)(zodat meerdere personen afwisselend op je geïnstalleerde COD7 kunnen spelen, zonder dat je eigen progress telkens wordt overschreven ? ik wil met "resume game" met m'n eigen progress voortdoen). Of moet je in de steam files de "config"-file direct kopiëren als je stopt met spelen, of iets dergelijks ?
    Als ik nou 's terug van nul wil herstarten, hoe doe ik dat ? (als ik "new game" start blijft de progress klaarblijkelijk genoteerd...)

Merci voor wat tips

2. Blackshark

Blackshark Active Member

Topic verplaatst naar het juiste gedeelte.

Het is inderdaad mogelijk om Black Ops met meerdere profielen te spelen (althans alleen in de SP). Je kunt hier een uitleg vinden hoe je dat doet en wat voor tooltje je daarvoor nodig hebt.
    Als je weer helemaal opnieuw wilt beginnen zonder dat je je laatste opslagpunt d.m.v. Resume Game kunt terughalen, moet je de saves van jouw profiel (die je met het hiervoor vermelde tooltje hebt gemaakt) verwijderen. Je kunt ook gewoon in het mission select menu de eerste missie selecteren en vanaf daar het spel opnieuw spelen. (Het enige verschil is dan dat je nog steeds alle missies kunt selecteren.)

Share This Page

Loading...