Report abusive admin: [X6] HARDCORE GAMING CLAN - RANKED (GERMANY) x6 hardcore hc HC

Discussion in 'Ranked Servers (BC2)' started by BesiX, Jun 9, 2010.

1. BesiX

BesiX New Member

Hey hey,

Bij Battlefield Heroes kon je abusive admins rapporteren, dus hoop ik dat het hetzelfde is bij dit spel.

Ik was met wat maten aan het gamen op een server van een clan die X6 heet.

Server info

Er was een admin op die "[X6] DeiDextra" heet. Hij zat constant iedereen aan de regels te herinneren en mensen te kicken die zich er nog maar nipt niet aan hielden.
    De ronde daarna moest hij verdedigen en brak hij falikant z'n eigen regels: Voertuigen stelen van het andere team op hun basis en snipers in z'n eigen team liet hij ongemoeid.
    De regels die ik me nog herinner:
    - No baserape
    - No stealing
    - No snipers
    - No spawnrape
    - No GL&RPG as primary

Waaronder stealing gelijkstond aan een ban. (Werd in Admin Text (/!s) gezegd.

Ik ben gewoon uit protest uit de server gegaan. Dan liever op een server met eerlijke admins.

Kan hier niks tegen gedaan worden?

2. Devilish

Devilish Member

Zal wel iemand zijn die net zijn adminrechten heeft gekregen en wil nu bewijzen hoe goede admin hij is..:p

3. Dutch-FIX

Dutch-FIX NeXt-Century

Kort gezegt : Nee (niet hier in elk geval).

Het is een eigen clanserver die door deze clan word gehuurt en waar ze min om meer vrij zijn deze te adminen zoals ze willen.

Het enige wat bij EA RANKED servers geld, is wat ook geld voor andere servers, en dat zijn de EA rules of Conduct. Dit houd globaal in dat je voor het behouden van je ranked status van de server geen limieten mag opleggen voor het gebruik van unlocks of andere instellingen die het ranking systeem kunnen beinvloeden.
    Klagen over zon server kan via EA maar het is zeer de vraag of dit veel zoden aan de dijk zet.

Het beste wat je kan doen is een postje maken op de website/forum van deze clan en dit aankaarten. Als ze hierop niet reageren dan is het verder duidelijk denk ik zo.
    Beste is hier ook niet al te veel woorden aan vuil te maken en gewoon een andere server te zoeken. Voorlopig zijn er nog genoeg om te kiezen.

Het rapporteren van Abusive Admin voor Heroes heeft hier enkel zin als admins zijn van de community public servers van i3D.net. Ook voor heroes heb je Clan servers waar je bij de clan moet zijn die hem huurt om te klagen.
    Het zelfde geld dus ook voor BC2.

Dutch

Share This Page

Loading...