Wachtwoord veranderen

Discussion in 'Clientside Technical support (BF2)' started by Afwasmiddel, May 13, 2008.

1. Afwasmiddel

Afwasmiddel -|AoF|-

Hoi,

Ik speel bf2 zonder enige uitbreiding. Maar nu kwam een clangenoot met een voorstel. Als ik mijn account + pass zou geven zou hij Special Forces activeren waardoor ik meer unlocks kon krijgen.

Dat sprak me wel aan. Maar toen ik me account gaf wist ik de pass niet meer precies. Na wat mogelijkheden besloot ik de pass te resetten. Maar als ik dat doe kom ik op een Gamespy-site. Als ik vervolgens via de mail het wachtwoord verander kan mijn vriend nog steeds niet inloggen met mijn account.

Nu weet ik niet of de reset ook egt gewerkt heeft, of dat het alleen gelde voor mijn Gamespy-account. Na afloop stond ik namelijk ingelogd onder een andere accountnaam op de site zelf. En ik log altijd in met wachtwoord onthouden. Dus ik heb geen idee wat de oude pass is.

*misschien een domme vraag, maar je soldiernaam is tog je accountnaam of niet? Want anders kan het daar aan liggen.
  2. markotski

markotski brave-dutchmen

Uhm volgens mij is er zowiezo geen mogelijkheid om je pas te veranderen van je bf2 account.

Corect me if i am wrong.
  3. SLAYER[NL]81

SLAYER[NL]81 New Member

dat klopt, maar ik heb ook geen idee hoe je je PW kan veranderen
  4. [21st]Alpha

[21st]Alpha 13 -Limburg- 37

Niet. Denk ik. Anders stuur even een bericht naar EA.
  5. Afwasmiddel

Afwasmiddel -|AoF|-

Er staat ergens een knopje met forgot password. Misschien bij manage accounts ofzo. Ik probeerde dat maar sgoot er niks mee om.
  6. SLAYER[NL]81

SLAYER[NL]81 New Member

wat Alpha al zei...neem anders even contact op me EA
  7. Afwasmiddel

Afwasmiddel -|AoF|-

Laat maar.

Ik heb de pass zelf terug gevonden na wat gokken. Ik heb nu de unlocks erbij dus dit topic is voor mij iig niet meer nodig.

Bedankt voor de reacties!
  8. EdRaT

EdRaT New Member

Je password veranderen kan niet.
    Het enige password dat je kan veranderen is van je EA account, en dat is niet je account om BF2 te spelen.
    De EA account heb je nodig om je aan te melden bij EA en gamespy, maar dat staat helemaal los van BF2.

Daarom schrijf het goed op, een txt file maken bijvoorbeeld met daarop je verschillende soldaatnamen met pass en e-mailadres erbij zetten.
  9. Afwasmiddel

Afwasmiddel -|AoF|-

Ja idd, ik denk dat niemand zin heeft om zijn/haar account te verliezen nadat er zo'n 1000 uur mee is gespeeld.

Op bf2142 heb ik zo'n 1500 uur gespeeld. Op bf2 zal dat denk ik nog niet bij de 100 zitten.

Share This Page