[Dutch] WaW 1 speler mod map

Discussion in 'Technical support (CoD5: WaW)' started by Purky, Feb 26, 2009.

1. Purky

Purky New Member

ik wil bij call of duty waw in me eentje een zombie map Subway dus met single player maar hoe krijg ik dat voor elkaar? met coop luckt het maar in je eentje niet
  2. Mr. BlueZone

Mr. BlueZone <FONT size="1" face="Arial" color="blue"><B>►Super

[NL] Installatie instructies

Pak het archief uit en kopieer de map nazi_zombie_subway naar de volgende map:

Windows XP: C:\Documents and Settings\JOUW_GEBRUIKERSNAAM\Local Settings\Application Data\Activision\CoDWaW\mods
    Windows Vista: C:\Gebruikers\JOUW_GEBRUIKERSNAAM\AppData\Local\Ac tivis ion\CoDWaW\mods

Kopieer de complete map, mét inhoud!

Start de Call of Duty: World at War Singleplayer (CoDWaW.exe), ga in het Main menu naar Mods en lanceer de mod "nazi_zombie_subway".

De map spelen in co-op mode
    Maak een lobby aan in nodig je vrienden uit die de mod ook geinstalleerd hebben. Er is geen HTTP Redirect of downloading mogelijk in Co-op, dus zij moeten de map op dezelfde manier geinstalleerd hebben als jij dat ook gedaan hebt.
    Wijzig de server naar Nazi Zombie Mode en de map zal in de lijst verschijnen.

De map spelen in solo mode (Singleplayer)
    Als je graag alleen wil spelen, moet je de console nu openen (druk op ~) en typ je in: /map nazi_zombie_subway. Het aantal zombies neemt toe met het aantal spelers dus solo spelen is te doen.
  3. Purky

Purky New Member

en als je bevoorbeeld een wapen mod hebt ? alleen waarin wapens veranderen bar sneller schiet bijvoorbeeld?
  4. Tc662

Tc662 New Member

In je config, Welke config.. dat verschilt bij elke mod.

Share This Page