![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| shrekje Join Date: 20 March 07 Location: In het bos.
Downloads: 63 Uploads: 0
Xfire: liquorator ![]() | Ik ben op zoek naar een Scripter in de taal Vb. En dan bedoel ik niet Vbulletin.. maar in de complete scriptaal zoals het voorbeeld hieronder.. Ik heb namenlijk hulp nodig met een script maken voor school. Code: Set OpSysSet = GetObject("winmgmts:{(Shutdown)}//./root/cimv2").ExecQuery("select * from Win32_OperatingSystem where Primary=true")
for each OpSys in OpSysSet
OpSys.ShutDown()
next Read more on: : i3D.net Game Forums /web-scripting/18690-vb-scripter-nodig.html Liquz |
| | |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
| shrekje Join Date: 20 March 07 Location: In het bos.
Downloads: 63 Uploads: 0
Xfire: liquorator ![]() | Wat ik zoek is een script die bij activering voor je computer jou bij een netwerk aansluit en je daar alle bestanden van kan zien. Het is een schoolproject en is bedoeld om een eigen netwerk online te brengen bij mij op school en dat iedereen die daarin wilt komen alleen even dat bestand moet openen en dan in het netwerk zit. Als je de pc weer afmeld veranderd dit automatisch terug (automatisch van pc). Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=18690 Het netwerk instellen zou ik ook graag een script voor willen omdat ik niet zeker weet of het netwerk verdwijnt.. als het goed is verdwijnt het netwerk niet na de refresh omdat ik die aanmaak op de server en niet op een pc want die herfrist zichzelf na het afmelden. Ik weet dat dit mogelijk is, omdat ik het al aan iemand anders heb gevraagd die hier totaal geen tijd voor had. Hij zei dat ik het zelf moest proberen omdat het niet moeilijk scheen te zijn.. maar na wat pogingen ishet me toch niet gelukt.. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |