![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private Join Date: 31 December 07
Downloads: 4 Uploads: 0 ![]() | Ik heb besloten terug wat te leren coden heb daarom een klein opdrachtje aangenomen. Het lukte aardig tot ik de login + latest news + poll + latest wars moest doen. Het gaan om deze layout: webSPELL v4.0 Read more on: : i3D.net Game Forums /web-scripting/28452-prob-met-coding.html U kan zien dat de login bovenaan in de zwarte balk moet komen, maar wanneer ik dit doe komt de login er helemaal uit! Hetzelfde geldt voor de boxes latest news, poll, forumposts, latest wars. Ik weet niet goed hoe ik hieraan moet beginnen. Als iemand me zou kunnen helpen, dat zou zeer mooi zijn. Flame off Nick |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Pure Pwnage | Je zou de username en password box achter elkaar kunnen zetten dan past het wel, dit kun je volgens mij gewoon in je template veranderen. Ik kan hier nu niets zien want de login box etc staan er niet, laat eens zien met alle opties aan?
__________________ Gamert FTW |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) | |
Downloads: 4 Uploads: 0 ![]() | Quote:
Bedankt voor je reply alvast! | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| i3D.net Operations Manager i3D.net staff Join Date: 10 January 08 Location: Breda
Downloads: 79 Uploads: 11 ![]() ![]() | Je layout is een (bijna) standaard export vanuit photoshop. Bijna onmogelijk om dit aan te passen. Als ik naar je source kijk is het ook echt een puinhoop. Ik zou is gaan kijken naar designen in divs, of zelf je tables maken inplaats van standaard exports
__________________ Everybody PANIC!! It's just like the Titanic! Only full of bears!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
Downloads: 4 Uploads: 0 ![]() | Ja, idd je hebt volkomen gelijk. De slices van imageready en me index zijn een puinhoop. Ik denk dat ik dan best overnieuw kan beginnen. Maar als iemand hier kan coderen. PM, voor een reward natuurlijk. |
| | |
| | #6 (permalink) |
Downloads: 4 Uploads: 0 ![]() | //UPDATE Ik heb hem ff zefl in elkaar gestoken. Untitled Document Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=28452 Zouden jullie even kunnen kijken? |
| | |
| | #7 (permalink) |
Downloads: 4 Uploads: 0 ![]() | Hmm, ik heb het begin gecoded. sopure-gaming - Maar ik zit nog altijd vast met de login. Ook heb ik vragen hoe je die poll (die nu gecentreert staat) moet uitlijnen naar links. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=28452 Nick |
| | |
| | #8 (permalink) | |
Downloads: 4 Uploads: 0 ![]() | Quote:
| |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |