![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| {BPU}A-dmin | onze site is offline gezet door de host, ik zou niet weten waar ik moet beginne.... dit zou er moete gebeure volgens mij Optimizing MySQL: Queries and Indexes Read more on: : i3D.net Game Forums /web-scripting/44039-mysql-optimaliseren.html althans dat geeft mijn host me als oplossing,ikzelf heb er geen verstand van en weet niet waar ik moet beginne Thanks Ze Limper www.bulletproof-underwear.org
__________________ ....no comment |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| General Join Date: 25 July 07 Location: Alblasserdam, Zuid-Holland
Downloads: 314 Uploads: 26
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() | Kun je niet iets concreter zijn? Wat lukt er precies niet? |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Super Moderator | Z'n host heeft de site offline gehaald omdat het script niet optimaal met MySQL omging. Er werden dus, voor zover ik begrijp, zóveel queries gebruikt om één pagina te laden dat z'n server teveel belast werden in vergelijking met z'n andere klanten. Dat is dus niet fair voor die klanten, aangezien die sites dan ook langer doen over het laden. Nu lees ik dat je er geen verstand van hebt en dat maakt het eigenlijk een stuk makkelijker. Niet alleen voor jou, maar ook voor ons. Je hebt waarschijnlijk een kant en klaar pakket zoals Webspell (noem maar even eentje) geďnstalleerd? Gooi die dan maar weg en stap over op een geheel nieuw pakket, Webspell is hier een goed voorbeeld van. Dus je hoeft die queries niet allemaal te gaan optimaliseren, want dan moet je je database aanpassen. En dat is wel zoveel werk dat je er gewoon betaald voor mag worden.
__________________ i3D.net Super Moderator ![]() All your Battlefield news right here!" system setup | latest drivers | game troubleshooter | forum rules | movie collection |
| | |
| | #4 (permalink) |
| {BPU}A-dmin | idd, volgens mij is het dat zowat wat het probleem is ik gebruik e-107, de site is in deze huidige vorm is nu al een jaar of 2 oud en we hebben over de 1500 leden, daarom zou ik echt niet alles wille weggooie, de inhoud zit echt een hele hoop werk/tijd in Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=44039 maar als er echt geen andere oplossing in zit moet ik gewoon de boel weggooie en de MySQL database verwijdere, dan weer een nieuwe install gaan doen? ik kan begrijpen dat dit een hoop werk is om te gaan optimaliseren, maar aan onze kant wil ik ook niet echt alles weg gaan gooie ![]() wij zijn eventueel wel bereid om iemand te vergoeden daarvoor das geen probleem
| | |
| | #5 (permalink) | |
| {BPU}A-dmin | er steke letterlijk honderden /werk in die ik echt niet graag zou willen weggooien, dan maar te zwijgen over alle downloads/clanforums enz enz en yup hij was wel zwaar om laden door alle images,en zaken die erop stonden/staan.. dit is van de chatlog genome met online support Quote:
__________________ ....no comment | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Super Moderator | Tussen die 1500 leden is er NIEMAND die MySQL kan?
__________________ i3D.net Super Moderator ![]() All your Battlefield news right here!" system setup | latest drivers | game troubleshooter | forum rules | movie collection |
| | |
| | #7 (permalink) |
| {BPU}A-dmin | hehe, daarmee bedoelde ik site leden he, geen clanleden LOL ik denk dat ik er alles maar afgooi gatver...al mijn mooie content naar de k**te ![]() voor ik aan een nieuwe begin,....als ik de site gewoon minder zwaar maak , dus minder dingen om te laden, /plugins menu's, zou ik dan in de toekomst dit probleem niet meer hebben? Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=44039 ligt het aan de content of aan wat zou dit specifiek kunne ligge?
| | |
| | #8 (permalink) |
| Super Moderator | Het hoeft helemaal niet sloom te laden met plugins etc. Dat ligt gewoon puur aan het scriptwerk van het installatiepakket dat je gebruikt. Dus zoek een goede op en je hebt geen problemen meer, ook niet met een database met 1500 leden.
| | |
| | #9 (permalink) |
| {BPU}A-dmin | voorstellen ? gebruikte altijd e-107, voorheen ook wel eens phpnuke. zijn er nog andere nite al te moeilijke ![]() joomla, mambo oook al s uitgeprobeerd maar vond ik niet echt iets aan webspell vond ik wel leuk uitzien maar vond het wat moeilijk om mee te werken..en had wat probleme ermee na de install een template probere te installe en vervolgens ziet ie der nu zo uit LOL http://www.bnpk1314.com/home/ Groetjes en allesinds bedankt. oja als iemand geinteresseerd is om voor mij een webspell paket op poten te zetten tegen betaling natuurlijk, laat maar horen. de design en plaatjes neem ik wel voor mijn rekening meot gewoon ongeveer de instalatie en een theme erop hebbe de rest leer ik langzaam maar zeker wel bij
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |