Americas Army error Failed to enter Entry: Can't find file for package 'M_AA2_ES2'

Discussion in 'Technical Support (AA)' started by golden eagle, May 4, 2009.

1. golden eagle

golden eagle Cod 2 FTW!!

Build AmericasArmy[BuildDate:2009-04-22_BuildVersion:2.8.5]

CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 1804 MHz with 1535MB RAM
    Video: NVIDIA GeForce 7300 GT (8120)

Failed to enter Entry: Can't find file for package 'M_AA2_ES2'

History: UGameEngine::Init <- InitEngine

ik heb zojuist me AA upgedate ikw il hem op starten en dit is wat ie zegt ..

2. Guardians Demon

Guardians Demon New Member

"Failed to enter Entry: Can't find file for package 'M_AA2_ES2' "

America's Army: Special Forces - View topic - Critical Error after installing 2.8.5

Dit kon ik vinden, waarschijnlijk Corrupt or Damaged Files .

Heb je een full install gedaan? Ik vermoed dat dit komt door patch op patch op patch, waardoor er iets fout gaat met de utillity files.

Het beste is om een 2.8.5 full install te doen.

Je kunt proberen een "repair" te doen,
    in de link vind je verdere info voor 32bit/64bit.

3. golden eagle

golden eagle Cod 2 FTW!!

ja jij had me dus idd aangeraden em te updaten gister geloof ik..
    heb ik vnaadaag gedaan..
    aleen ik tijdens het updaten zij die client die ik moest downlaoden dus idd eerst .4 ..
    en toen die klaaar was gink naar .5 idd 2 keer geupdate hoe moet ik er nou voor zorgen dat ie niet ook nog is 4 update.. ?
    en uuhm tis beetje veel gedoe om elke keer de .5 full te downloaden..:p
    ik bedole ik speel dit nu 2 weken.. en er zijn ondertussen al 2 updates om elke week nou weer me computer een download te laten draaien..

4. Guardians Demon

Aan je foutmelding zie ik dat je al versie 2.8.5 hebt

In je vorige topic zei je dat je op versie 2.8.3 zat, je hebt 2 weken op een versie van meer dan een jaar oud gespeeld, terwijl er al 3 patches uit waren.

Ik weet dat die deploy client voor problemen kan zorgen, helaas is er geen andere optie wat betreft de laatste patch naar versie 2.8.5

Je kan de repair proberen, zoals eerder aangegeven, anders kan ik je alleen maar hetvolgende aanraden:

-Uninstall de hele game, en doe een 2.8.5 full install. Je hoeft je geen zorgen te maken over je behaalde score of trainingen, deze liggen vast door je account.

Ik begrijp je goed, dat gedoe met patches is niet leuk, kan het helaas niet mooier maken.

Lees dit even als je besluit voor een nieuwe complete 2.8.5 download:
    http://forum.i3d.net/technical-support-aa/58056-how-download-patch-americas-army.html

5. golden eagle

golden eagle Cod 2 FTW!!

ik ken nergens die nieuwste full patch vinden ook niet op dit forum overal kan je aleen .3 downloaden..

6. Guardians Demon

De enige manier om de laatste patch te doen (van 2.8.4 naar 2.8.5 ) is met de Deploy Client.

Heb je een full install 2.8.3:
    -doe dan patch 2.8.3 naar 2.8.3.1
    -dan patch van 2.8.3.1 naar 2.8.4 (Deze staat nog niet bij de i3d.net Downloads, komt er snel)
    Deze is eventueel hier te downloaden: http://aaotracker.com/downloaddb.php?cat=5
    -dan de deploy client gebruiken

Nogmaals: de enige manier om van 2.8.4 naar 2.8.5 te updaten is met de Deploy Client

7. golden eagle

golden eagle Cod 2 FTW!!

kan ik patch van 2.8.3.1 naar 2.8.4 gwn via die deploy client doen of werkt et dan nog niet ?

8. Guardians Demon

Dat weet ik dus niet zeker, de deploy client heeft vanaf de introductie al voor problemen gezorgt, afgelopen jaren heb ik dit programma dus niet gebruikt.
    Nu moet men wel, omdat de laatste patch niet los te downloaden is, zo is er ook geen full install te vinden voor 2.8.5

Ik heb zelf een tijd geleden een full install 2.8.3 gedaan en toen met 2 patches naar 2.8.4 geupdate.

Daarna heb ik de laatste patch gedaan met de deploy Client

Daarom zei ik al eerder, het is gewoon beter om al die patches te vergeten, de game te de-installeren en dan met de DC een 2.8.5 full te doen.

Ik wordt net zo gek van het patch-gedoe, geloof me, het internet staat vol met problemen hierdoor.

Zo kan je best wel wat oplossingen op het internet vinden om toch handmatig je game naar de allerlaatste versie te krijgen, maar ik zal je dat niet advizeren, omdat je dan weer problemen kan krijgen, en daar zitten we niet op te wachten.

Last edited by a moderator: May 4, 2009
  9. Guardians Demon

10. golden eagle

golden eagle Cod 2 FTW!!

hij gaat mar 30 kb/s per seconde terwijl die patch 1 mb per seconde ging ?nja als je hier niets aan kan doen dat betwijfel ik namelijk :p bedankt :p

Share This Page

Loading...