Company of heroes trainer werkt niet :S

Discussion in 'Clientside Technical support' started by davedavy, Dec 27, 2009.

1. davedavy

davedavy New Member

Ik heb een trainer(s) geprobeerd op skirmisch.
    Trainer met campaign vind ik vals spelen, maar hij werkt niet. weet iemand waarom? ( Ik klik in main menu op f1)

Mod-edit: Even leestekens- en hoofdletters aangepast.

Last edited by a moderator: Dec 27, 2009
  2. Babiloot

Babiloot New Member

Zijn er meerdere varianten beschikbaar? Probeer dan andere varianten, misschien ook handig om even te vermelden welke je nu hebt?

3. gogetastyle

gogetastyle New Member

Hey,

Beetje oud dit topic, maar denk dat ik hier me vraag wel kan stellen....

Ik wil ook met een trainer gaan spelen, maar dit lukt me niet..

Ik heb er echt al een stuk of 10 geprobeert, maar steeds doet die het niet.. ik hoor bij sommigen wel dat hij geactiveerd is waarna heel het spel uit valt als die een map laad.. Of hij zegt dat die geactiveerd is en laad dan wel een map, maar dan gebeurd er gewoon niets als ik de knoppen in druk die ik volgens de beschijving moet indrukken..

ook heb ik er al een paar gehad waar een virus in bleek te zitte.. en een hoop deden het niet.. dus rotzooi zat is er te vinden...

Heeft iemand wat meer ervaring hiermee? en kan iemand mij aub helpen?

Welke ik en waar ik de juiste kan downloaden?

volgens mij heb ik versie 2.602.0 denk ik? dat staat tenmisnte onder in het hoofdmenu van Company of heroes tales of valor..

gr, ~!

Last edited by a moderator: Jan 4, 2012
  4. Suavemente1974

Suavemente1974 Dirty Harry Moderator

Het is inderdaad een oude topic, je kan proberen om alles van het spel en de trainer te verwijderen, dan opnieuw installeren. Vervolgens kijken welke versie je hebt, en die trainer voor die versie te downloaden en installeren.

5. GoA.Winters

GoA.Winters Active Member

Ik heb je een linkje doorgestuurd naar een site waar een trainer staat voor versie 2.602.

Probeer die eens en kijk of hij werkt. Heb in het verleden ook gehad dat trainers voor Company of Heroes niet goed werken.

6. gogetastyle

gogetastyle New Member

Hey Winters,

Lang geleden man! Ondertussen al aan de 60.000 berichten haha! Hoe is het? Hoop beter dan de andere pas helaas overleden Winters..

Ik heb je linkje gezien, en op die site ben ik al eerder terecht gekomen.

Company of Heroes: Tales of Valor v2.602 +9 TRAINER

Dat was die he, Ik kan deze niet openen ofso.. staat bij dat het een RAR-bestand is.. en dan moet ik een progamma kiezen waarmee ik die wil openen..
    Ik weet eigelijk niet zo super veel over deze dingen...

iedergeval bedankt voor het helpe!

En sauvemente, dat heb ik al een keer gedaan maar heeft niets opgeleverd.. ik weet eigelijk ook niet hoe ik preccies kan zien welke versie ik heb

7. Suavemente1974

Met dit Winrar progamma kan je dat bestand openen en uitpakken etc, alleen even de goede versie kiezen.

8. gogetastyle

gogetastyle New Member

Thx!

nu ik hem probeerde uit tepakken krijg ik een waarschuwing dat er een virus gevonden is.... pfff..

is dat nou altijd zo moeilijk om zoiets te vinden zeg maar.. ik bedoel, ik heb de nieuwste patch en nieuwste uitbreiding van dat spel.. Tales of valor.. dan moet er toch ook makkelijk iets te vinden zijn....

Het lijkt wel allemaal rotzooi wat er te downloaden is

9. Suavemente1974

Graag gedaan, en tja soms is het inderdaad lastig om het juiste bestand of progamma te vinden.

10. gogetastyle

gogetastyle New Member

ik begin het nu toch wel op te geven.. Ben al in totaal 14uur aant zoeken en proberen geweest.

vraag me eigelijk nu vort wel af of iemand ooit deze versie 2.602 ooit zonder te betalen erop heeft gehad of heeft.. zou het graag horen als iemand iets meer weet.

gr!

Share This Page

Loading...