Deploy Client snelheid

Discussion in 'Technical Support (AA)' started by wPatriot, May 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wPatriot

wPatriot New Member

Goedenavond,

Ik wilde vanmiddag AA weer eens installeren, en was er al snel achter dat dit alleen kon via de Deploy Client. Alles leuk en aardig, tot ik net terug kwam bij mijn PC, en zag dat de download al die tijd een gemiddelde snelheid had van rond de 10 kB/s, met op dat moment een dieptepunt van 150 bytes per seconde (zo laag heb ik nog nooit een download zien gaan). Ik las op het forum van AA al dat er meer mensen waren met dit probleem, maar daar was niet echt een duidelijke oplossing (op een zipje om van 2.8.4 naar 2.8.5 te 'patchen', na). Zijn er meer mensen tegen dit probleem aangelopen, en hebben die wellicht al een oplossing voor dit probleem? Eén mogelijke oplossing is wat mij betreft al van het lijstje te strepen: de juiste poorten zijn geforward, dus daar zal het niet aan liggen.

Groeten,

wPatriot

2. Guardians Demon

Guardians Demon New Member

Nee, je bent niet de enige. Alle namen die hier waarschijnlijk verboden zijn op het forum zou ik aan dit programma willen toewijzen......

Als je op het tablad "opties" kijkt, zie je dat dit programma werkt op basis van "peer-to-peer".
    "Allow upload" staat standaard aangevinkt.

Ik verwacht en hoop dat er binnenkort een andere mogenlijkheid beschikbaar is voor een full download.

Heb zelf wel de ervaring van meerdere gebruikers, dat de downloadsnelheid langzaam kan beginnen, 5-7 kb/s, en daarna op kan lopen tot 100-300 kb/s.

Het enige alternatief wat ik je op dit moment kan geven is:

(deze zijn wel als gewone download beschikbaar)
    -Eerst een full instal van versie 2.8.3
    -Dan een patch van 2.8.3 naar 2.8.3.1
    -Dan een patch van 2.8.3.1 naar 2.8.4

-Dan een patch van 2.8.4 naar 2.8.5 met de Deploy Client

Alle patches zijn beschikbaar bij de i3D.net downloads, behalve patch van 2.8.3.1 naar 2.8.4
    Heb al verzocht of deze erbij gezet kan worden.
    Als deze er nog niet bijstaat, kan je hem hier downloaden:
    ArmyOps Tracker - Downloads - America's Army - Patches

Wel is het zo dat de DC verder gaat met de download als je het programma afsluit en bijvoorbeeld bij het naar bed gaan weer aanzet.

Was je al begonnen met een download via de Deploy Client, en je wilt toch het bovenstaande doen, kan je misschien beter de Deploy Client eerst verwijderen (uninstall via programma menu) Er wordt je gevraagt of je ook de reeds gedownloaded bestanden wilt verwijderen, doe dit ook)

Misschien dat de snelheden van de Deploy Client snel beter worden, omdat nu iedereen verplicht wordt om dit programma te gebruiken.
    Zodra er een betere optie is, laat ik dat hier weten met een "belangrijk" topic.

Kan alle Steam gebruikers nog een hart onder de riem steken, als binnenkort versie 3.0 uitkomt (nieuwe game), dan is deze ook via Steam te downloaden.

Je kan ook verder gaan met de Deploy Client, probeer het eens op verschillende tijden van de dag, en heb even geduld, de snelheid kan oplopen.

3. golden eagle

golden eagle Cod 2 FTW!!

ja dit is echt een rot probleem ..
    dat heb je dus ook tegen mij gezegt werkte niet bijh mij jij zegt het beste is om hem full te downloaden in het begin 30 kb/s daarna 50 kb/s me com zegt 17 uuur
    ik laat me com overwerken snachts kijk ik nu 24 uur later staat er 2 kb/s 1 dag 6 uur..

4. Guardians Demon

Je eerste topic heb ik gesloten omdat je een tweede topic had aangemaakt, dat is nog open. Nu post je ook hier. Hoe is het nu met je download?

5. Guardians Demon

There is a new Deploy Client avalable:
    Er is een nieuwe Deploy Client beschikbaar:

link removed

Last edited by a moderator: May 22, 2009
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Loading...