Het grote MoH : Airborn topic

Discussion in 'Algemeen (MoH)' started by E®®ie, Mar 3, 2006.

1. E®®ie

E®®ie is lief!

Nieuwe Medal of honor komt eraan onder de naam Airborne. Deze komt uit op XBOX, PS2, PC, PS3 en X360.

De hoofdrol in Airborne is weggelegd voor Boyd Travers, een eersteklas soldaat uit de 82nd Airborne Division. De gevechten zullen plaatsvinden op Europese bodem, van Sicilië tot Duitsland. Aan het begin van elke missie zal je met een parachute in vijandig gebied gedropt worden. Vanuit de lucht kun je het landschap in je opnemen en een goede landingslocatie uitkiezen. Hierdoor kun je het verloop van je missie aardig naar je hand zetten.

Medal of Honor: Airborne zal volgens het persbericht in de winter van 2006 verschijnen, wat weer heerlijk verwarrend is. We zitten nu namelijk in 2006 en het is winter, maar wij denken eigenlijk dat EA het einde van 2006 bedoelt en wel ergens in november. November is een herfstmaand, mensen van EA. Want na de 21e van december zal het spel echt niet verschijnen, en voor de 21e van maart lijkt ons ook wat optimistisch.
    [Bron : Gamer.nl]

Kijk hier voor overige screenshots : http://forums.e-mpire.com/showpost.php?p=928812&postcount=38

Attached Files:

Last edited by a moderator: Mar 12, 2006
  2. GoA.Winters

GoA.Winters Active Member

Mwa ik weet niet wat ik ervan moet denken.
    Bij medal of honor denk ik aan:
    - missie's helemaal alleen opknappen
    - geen goede graphics
    - makkelijke enemy's(op het hoogste niveau)

De screenshots zien er wel goed uit maar dat was bij alle screenshots wel zo...

Ik denk niet dat ik het spel zal gaan kopen. Misschien dat ik de demo er wel van zal downloaden maar kopen niet. Vind medal of honor ook véél te langzaam.

3. E®®ie

E®®ie is lief!

De graphics vielen mee omdat je zeker op de screenshots focuste, deze wijken altijd af. Zo slecht waren ze ook weer niet moh:pa zag er ook nog wel redelijk uit. Teminste voor toen :hammer:

4. Die Hard!

Die Hard! Banned

Precies ja, ik heb AA gehad, maar die heb ik geruilt omdat je (op de eerste missi na) gewoon altijd alleen speelt, het is echt een domme serie. :blink

5. i3d

i3d Administrator i3D.net Staff

Hierbij enkele scans van de preview:

Attached Files:

6. i3d

En de volgende drie:

Attached Files:

7. AlleXi

AlleXi New Member

laat het zoals mohaa zijn :biglol:
    beste game ever imo :cheer:

8. GoA.Winters

Mohaa was wel goed maar toen kwam cod en dat was duidelijk beter.
    Als ze bij moh: airborne WEER geen anti-cheat toevoegen dan wordt deze game ook weer helemaal verneukt. Want in MOHAA, MOHAASH, MOHAABT stikt het van de cheaters.

En of het echt waar is van de graphics dat die zo goed zijn dan wil ik dat wel eerst zien door middel van een ingame movie die niet bewerkt is of een demo wat je kunt spelen. Anders kunnen ze veel zeggen. Ook over dat je gewoon vrij kunt rondlopen en doen en laten wat je wilt. Je zal toch wel weer dezelfde objectives hebben.

9. RAYMAN

RAYMAN Veni,vidi,vici

Mijn eerste indruk van Medal of Honor Airborn is :thumbsup: :cool: Ben benieuwd.

Medal of Honor was toch een door braak, in oorlog spellen.
    (Hidden & Dangerous (H&D) ook wel als iemand die nog kent)

Groet, Rayman

10. E®®ie

E®®ie is lief!

ja dat was ook wel mooi.. H&D 1 en 2 gespeelt :hammer: Hoop dat het mooie MP uit komt met MOH : Airborn!

11. Vaas

Vaas Gewaardeerd forumlid

Idd , ik verwacht er veel van. De verhalen die ik gehoord heb!...zijn goooed.

12. E®®ie

E®®ie is lief!

Hier wat nieuwe screens van gamewallpapers.com :

13. E®®ie

E®®ie is lief!

14. E®®ie

E®®ie is lief!

Medal of Honor Airborne™ is the latest video game from EA's acclaimed Medal of Honor franchise, credited with pioneering the WWII first-person shooter genre after its debut in 1999. This is the first game in the Medal of Honor™ series to be released on next generation platforms.
    While building on the key tenets of the franchise including historical accuracy and authenticity, Medal of Honor Airborne is set to redefine the series by introducing players to an entirely new way of experiencing a WWII FPS - notably the fully interactive Airborne experience.
    Step into the boots of Boyd Travers, Private First Class of the 82nd Airborne Division and engage in battles throughout Europe. From rocky beginnings in Sicily to war-winning triumphs in Germany, each mission begins behind enemy lines, with an intense and fully interactive airdrop. View the entire operation from the air, and then control your parachute to choose your landing spot. On the ground, gather your senses and assess the terrain. A wide variety of authentic, customizable weapons are at your disposal, each with distinct characteristics. Choose your path in this free roaming FPS environment.
    The Medal of Honor Airborne development team continues to ensure that the ideals and integrity of the prestigious congressional Medal of Honor are accurately reflected in the game. The producers sought counsel from numerous expert sources to make certain the game is historically accurate and as true to the WWII Airborne experience as possible. Serving as a military spokesperson for Medal of Honor Airborne, Capt. Dale Dye, who has worked as the Military Technical Advisor for the last 7 Medal of Honor games, will help to create a truly authentic experience.

Key Features

NON-LINEAR Missions in a free-roaming FPS Experience the intensity of a cinematic, story-driven game with the freedom of NON-LINEAR missions in a free roaming FPS environment.

The JUMP will fundamentally affect how the game is played.
    Start each mission with a fully interactive airdrop into enemy territory. Your landing spot can dramatically change the way each mission is played out.

A wide variety of historically accurate CUSTOMIZABLE WEAPONS are at your disposal.
    Develop skills on your personalized weapon with field modifications that remain persistent throughout the entire game.

Medal of Honor Airborne will present the MOST BELIEVABLE HUMANS in a game.
    Utilizing the very latest technology to deliver truly believable humans within the gaming environment.

Bron: info.ea.com

15. E®®ie

E®®ie is lief!

16. Eraser

Eraser Forum Held!

Nog een aantal screenshots

Attached Files:

17. E®®ie

E®®ie is lief!

Trwns nu ik die 2e screenshot beetje goed bekijk doet me het beetje denken aan Spearhead :wacko

18. GoA.Winters

Hoho zie ik daar Co-op? Dat is toch met 4 mensen tegelijk in Single player samen werken?

YES DAT WORDT SWEET ALS HET DAT IS!

19. i3d

Laten we hopen dat de multiplayer ook goed is :)
    Vond die van mohpa erg tegenvallen

20. E®®ie

E®®ie is lief!

Geen goede patch.. en te weinig servers, en de setting vond ook niet echt mooi :wacko

Trwns nieuw plaatje :

Last edited by a moderator: Mar 28, 2006

Share This Page

Loading...