Installeren lukt niet

Discussion in 'Technische Hulp (MoH)' started by brede, Oct 21, 2010.

1. brede

brede Member

Hoi daar.
    Wou net ; Medal of honor installeren, (airborne).
    Dvd rom erin , code intoetsen en dan.....heel even snel zie je een vierkante scherm, en daarna,afgelopen niks meer .

Hebben jullie raad??

Last edited by a moderator: Oct 21, 2010
  2. Suavemente1974

Suavemente1974 Dirty Harry Moderator

Het is een beetje weinig informatie, wat voor systeem heb je, zoals processor, videokaart, moederbord en besturings progamma. Maar ik denk dat je Windows Vista of Windows 7 hebt aan je probleem te zien. Probeer dit eens:

Stap1: Draai het spel in compatibiliteitsmodus; dit vanwege het feit dat je Vista draait. Klik met je rechtermuisknop op het icoontje van Medal of honor airborne, kies voor Eigenschappen, selecteer het tabblad Compatibiliteit, plaats een vinkje in het selectievakje voor Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren: en selecteer Windows XP SP2.

Stap 2: Wanneer u een setup-programma wordt uitgevoerd, moet UAC u automatisch gevraagd om het uit te voeren als een beheerder met behulp van de UAC-prompt (die Microsoft noemt het "toestemming prompt"). Als je dit niet ziet, klik met de rechtermuisknop op het programma en klik op Als administrator uitvoeren. Dan zal het echt uitvoeren als beheerder. Het moet hebben geleid tot u, maar voor sommige reden, Vista wist niet dat het nodig Administrator rechten.

3. brede

brede Member

Dat kan dus niet, compaltibiteit, dit omdat ik alleen maar toekom tot de code invoeren en daarna...........floep niks meer dus icoontje staat er ook niet ., ja heel even een vierkante display ,ik draai op xp windows , intern geheugen 3 gb, geforce 240 gt 1024mb, processor; amd 64 athlon 3800+

4. Suavemente1974

Oke, maar heb je toevallig de Ageia PhysX driver geinstalleerd op je pc? Zo ja dan moet je die eerst verwijderen. En zodra je dus het spel (verder) geinstalleerd hebt, kan je de nieuwste driver van Ageia PhysX downloaden en installeren.

5. brede

brede Member

verschrikkelijk.
    Het betreft een trojan horse,start hem op , krijg het bureaublad en pictogrammen en daarna ....einde oefening!
    Elke pictogram die ik op wil starten blokkeert ,dus kan nergens in.

Ik probeer het probleem op te lossen.

6. Suavemente1974

Dat is balen ja, ik heb hier een gratis virusscanner, die gebruik ik namelijk zelf ook.

Avast, deze is gratis, je hoeft je alleen maar te registeren. En als je pech hebt zou je eerst alles moeten formateren.

7. brede

brede Member

Hoi daar.
    Inmiddels funcioneert alles wer, maar kan nog steeds niet mod airborne installeren, hetzelfde probleem als ik eerder vroeg.
    Waar kan ik de driver vinden?? ageia physx

8. brede

brede Member

sorry.
    Heb net hier gezien dat je ergens de ageia physx v7.07.09 kan downloaden, is dat een driver voor mod??? moet ik die er eerst opzetten?

Want die heb ik dus niet...

9. Suavemente1974

Nee dat is geen driver voor medal of honor, dat is gewoon een soort driver voor de videokaarten.
    En die kan je via deze link downloaden.

10. brede

brede Member

Ok.

Maar ik heb een geforce 240gt met daarop driveers voor cod 1 en cod 2 , kan dat geen kwaad dan??

11. Suavemente1974

Dat hangt er vanaf, of je dus die Ageia physx al had, of gebruikte je alleen de drivers van Nvidia?

12. joeri1

joeri1 New Member

13. brede

brede Member

Uiteraard bedankt, maar snap niet wat ik hiermee moet?? Beetje dom misschien hoor:icon_gekkie:

Alleen die van nvidia dus..:biggrin:

Last edited by a moderator: Oct 26, 2010
  14. Suavemente1974

Even kijken of ik het een beetje duidelijk kan uitleggen wat m.b.t. tot de link. Ageia physx die staat op je cd/dvd van MoH airborne. En omdat jij dus een nieuwere versie van je Nvidia( dus ook physx ) driver hebt, geeft dat dus problemen. En als je de versie physx v7.07.09 of later hebt, en omdat te controleren kan je dit even doen:

En als dat inderdaad het geval is, moet je dit doen:

Als je dus deze stappen netjes volgt, kun je het spel gewoon spelen.

15. brede

brede Member

Kom niet verder als ; Nvidia settings als ik dat open zie ik nergens nvidia cotrol panel

16. Suavemente1974

En als je op Start klikt en dan de zoek functie, gebruikt en als je daar dan PhysX intypt en hoogst waarschijnlijk zou je het wel kunnen vinden?

17. brede

brede Member

Ja maarre..............

Laten we maar ophouden, krijg nu zoveel PhysX te zien , en ben bang dat ik wat fout doe.........brrrrr!!

En dan ook nog bang dat ik cod niet meer kan spelen.

Er staat ook ; update your Nvidia PhysX als ik die open weet ie echt niet waar ik moet zoeken die patch gaat nog wel, moet ik alles verwijderen van die Physx?????

Last edited by a moderator: Oct 28, 2010
  18. Suavemente1974

Ja je kan gewoon alles verwijderen van Nvidia PhysX, en daarna kan je het spel installeren. en vervolgens kan je gewoon de nieuwste versie gewoon downloaden en installeren van Nvidia.
    Telkens als er een nieuwere versie is van Nvidia, verwijder ik ook telkens de oudere versie voordat ik de nieuwe versie installeer. ;)

19. Blackshark

Blackshark Active Member

Ja, wat Suavemente zegt klopt. Voor alle duidelijkheid in ieder geval: ga naar Start, Computer, Een programma verwijderen of wijzigen (bovenaan), zoek alles op wat te maken heeft met nVidia Physx en verwijder dat.

Wat is nVidia Physx en hoe ontstaat het probleem? Simpel gezegd is nVidia Physx een kleine toevoeging aan de nVidia-drivers dat zorgt voor een aantal realistische grafische elementen in games. Denk aan de kwaliteit van water, explosies, maar ook allerlei objecten die door de wind bewegen. Een spel dat nVidia Physx ondersteunt, zal die extra realistische elementen uiteraard alleen (speelbaar) kunnen tonen d.m.v. de daarvoor geschikte nVidia-kaarten; ATi-kaarten kunnen er niet (optimaal) mee overweg.

Het probleem ontstaat als volgt. Net als voor je video-drivers komen er voor nVidia Physx regelmatig nieuwe updates/versies uit. Medal of Honor: Airborne brengt een wat verouderde versie van nVidia Physx met zich mee, te weten versie V7.07.09. Er treedt een probleem op op het moment dat jij een nieuwere versie van nVidia Physx geïnstalleerd hebt en het spel een oudere versie wil installeren - dat gaat niet! Het gevolg is dat de installatie dan kennelijk wordt afgebroken, wat uiteraard niet de bedoeling is.

De oplossing ligt dan vrij simpel: verwijder jouw (nieuwere) versie van nVidia Physx, installeer Medal of Honor: Airborne, download de benodigde patch(es). Medal of Honor: Airborne zal tijdens de installatieprocedure de verouderde versie van nVidia Physx installeren, maar omdat er dan geen nVidia Physx op jouw systeem geïnstalleerd is, geeft dat dus geen problemen. Als je Medal of Honor: Airborne met succes geïnstalleerd hebt, kun je alsnog de nieuwste versie van nVidia Physx installeren - het spel is immers toch al geïnstalleerd (zonder problemen).
    Hopelijk is het zo een beetje duidelijk en lukt het je om het probleem op te lossen; zo niet, laat wat weten, dan helpen we je verder.

20. brede

brede Member

Ok ik ga dat doen.

Een ding ,het grafische van cod 2 gaat hier toch niet mee onderdoor he??

Share This Page

Loading...