Meer details voor The Last of Us 2

Discussion in 'Sony Playstation 3 & 4' started by i3d, Jun 14, 2018.

  1. i3d

    i3d Administrator i3D.net Staff

    Joined:
    Dec 8, 2004
    Messages:
    157,602
    Likes Received:
    40
    Naughty Dog’s Kurt Margenau en Anthony Newman komen met meer details over The Last of Us 2. Gedurende het interview komen er een aantal belangrijke aspecten aan bod en wij hebben ze op een rijtje gezet.

    • Ellie is niet zo sterk en bulky als Joel, gezien we haar gaan spelen moeten de gamers extra creatief zijn, snel reageren en ook veel gebruik maken van snelle bewegingen en sluipmoorden.
    • Het analoge sluipsysteem werkt door de combinatie van densiteit en hoe Ellie kruipt door het hoge gras. Dit bepaald ook hoe snel zij gespot zal worden door vijanden.
    • Dit tweede deel heeft een vrij grote focus op strategie, nog meer dan het eerste deel waar stil zijn voor Clickers al erg belangrijk was.
    • De AI (vijanden) is nog slimmer dan voorheen, ze zijn constant aan ‘t coördineren om jou of andere bedreigingen te vinden, ze zijn ook steeds met elkaar aan het praten en noemen elkaar bij naam.
    • Ellie is nog meer capabel dan ooit. Ze is snel, slim, kan ontwijken en is een betere crafter dan Joel.
    • Naughty Dog is erg lang bezig geweest met het perfecte vecht-system te vinden voor handtastelijke momenten. ”It’s almost like going from 2D to 3D in this game.” Ellie kan meerdere vijanden tegelijk aanvallen, zich tegen meerderen tegelijk verdedigen en snel schakelen tussen de vijanden met gebruik van je Joystick.
    • Vijanden gebruiken meer verschillende wapens en iedere vijand heeft verschillende moves die ze gebruiken. Sommigen zijn sterk, anderen snel, sommigen gebruiken een machinegeweer en andere kiezen voor een bijl. Vijanden zijn ook meer bezig met hun omgeving en ze zullen je verrassen met het gebruik hiervan.

    [​IMG]

    • In de demo zagen we een vrij open wereld, dit zal door de gehele game ook zo zijn. Je kan zelf kiezen hoe jij kampen of groepen aanvalt, hoe jij doet jagen en meer!
    • Je hebt zelfs de mogelijk om gevechten volledig te vermijden.
    • Er zal zelfs een systeem zijn voor het wegrennen van enemies.
    • Wapens zijn upgradeable en je kan verschillende types aan kogels creëren. Ook het crafting systeem is veel uitgebreider maar simpeler in gebruik, bepaal zelf hoe jij speelt in het menu.
    • De infected zijn zeer zeker terug en een grotere bedreiging dan ooit tevoren. Er zijn ook meer typen dan in deel 1.
    • Het level design is volledig anders dan dat wij gewend zijn, je voelt je constant op je zenuwen, alsof iemand achter je de trap afrent.

    Het bericht Meer details voor The Last of Us 2 verscheen eerst op intheGame.

    Read full article on inthegame.nl...
     

Share This Page

Loading...