Mohaas hold the line

Discussion in 'Singleplayer (MoH)' started by Knight, May 31, 2007.

1. Knight

Knight Foxeh

Mss iemand tips bij spearhead moet je bij bastogne(kerstavond) eerst de rechter linie, dan de linker en een 2e keer de rechter linie houden. Nu bij die 2e keer de rechterlinie behouden gaat dat dus onmogelijk, je bent met 2 man uiteindelijk tegen duitsers die maar blijven komen, en vanaf ze over de gracht zijn is het terugtrekken en baf, missie mislukt, ronduit belachelijk, ik geraak er dus niet door?

Iemand weet hoe dit moet?

2. DeDennis

DeDennis New Member

Pffff lang geleden dat ik dat heb gespeeld... Screenshotje van het level?;)

3. Dnizz

Dnizz lolololol

Inderdaad lang geleden, maar ik weet wel wat je bedoeld. Ik kwam daar ook niet uit :(

4. Knight

Knight Foxeh

niemand die weet hoe dit moet, ik ga als ik nog es speel een screentje trekken.

5. Blackshark

Blackshark Active Member

Ik ken dat level nog wel, je moet ervoor zorgen dat je veel gedekt staat en dat je zoveel mogelijk raak schiet. Alle missers ver-
    groten de kans op je dood, om maar zo te zeggen. Gewoon ervoor zorgen dat je zoveel mogelijk mannetjes uitmoord, op een ge-
    geven moment komt er ook een halftrack aan, die moet je uitschakelen met een Bazooka die ook ergens bij die linie ligt.

6. Knight

Knight Foxeh

Ja die halftrack ben ik al tegengekomen, alleen als ik me dan concentreer op die halftrack, lopen die duitsers rustig voorbij de linie

7. RamSes

RamSes New Member

Ken ik nog maar zeer te goed.
    zeer moeilijke missie...
    ik heb dat zelfs uiteindelijk 2 maand laten rusten voor ik terug verder gedaan heb met de singleplayer.

Tis inderdaad moeilijk, maar je moet die half track uitschakelen, sowieso...

das gewoon een missie, waar je een beetje bij moet flippen :)

8. Wintahs

Wintahs New Member

Idd zeer frustrerende missie..gewoon zo snel mogelijk op die halftrack schieten,dan is het. level voorbij

9. Pvt. Pegasus

Pvt. Pegasus New Member

Mmm, was inderdaad wel lastig maar had em toch wel vrij snel uitgespeeld...gewoon heel veel van positie veranderen kan ik me nog herinneren

Share This Page

Loading...