Multiplayer airbone leuk?

Discussion in 'Multiplayer (MoH)' started by DeDennis, Oct 10, 2007.

1. DeDennis

DeDennis New Member

Ik heb de singeleplayer wel gespeeld, maar is het de moeite waard om het spel te kopen voor de multiplayer? Want heb gehoord dat er maar een paar maps zijn, alleen maar tdm en nogwat, en bugs in zitten... Kortom, is de multiplayer wel leuk?;)

2. Venom_dfa

Venom_dfa New Member

Kzou nog wachten met het te kopen. Voorlopig is het spel nog niet zoals het hoort. Je wacht best op een volgende patch en positieve comentaren. Op www.moh.ea.com moet je maar es op het forum gaan kijken. Daaruit kan je afleiden hoe erg het gesteld is. Als je hem later koopt betaal je vaak ook minder.

3. RamSes

RamSes New Member

Ik heb hem gekocht, ik heb er zelfs mijn pc voor geugraded, maar als ik geweten had wat ik nu weet, zou ik het niet gekocht hebben, en mijn pc niet geupgraded.

DM is gewoon niet fun, dat doe ik niet graag.
    De helft van de multiplayer maps zijn donker en veel te klein.
    De rifle is veel te krachtig, één schot en je ligt op je buik, echt niet plezant na de zoveelste keer...

met een thompson kun je dan weer 50 kogels naar iemand schieten zonder ook maar 1 keer te raken.

Er is geen objective, ...
    Er zijn nu eigenlijk dedicated servers, dat wel.
    Ik blijf punkbuster foutmelding krijgen op al die servers...

Als je van een server gaat kom je niet terug op je serverlijst, maar volledig terug in het beginscherm van het game, enorm vervelend...

Ach, een zwaar gemiste kans van EA. graphics zijn in orde, sound is in orde, het draait lekker, ... ze hadden een prachtige multiplayer van kunnen maken, maar ze hebben het niet gedaan.

4. jedajuz

jedajuz New Member

rifle is veel te krachtig, één schot en je ligt op je buik, echt niet plezant na de zoveelste

Share This Page

Loading...