[Dutch] Oldskool Fraggers

Discussion in 'Clans & Wars (CS & CSS)' started by Stevlep, Sep 6, 2011.

1. Stevlep

Stevlep New Member

Wie mist het niet, de goede oude CS tijd? Ik denk dat er een groot aantal spelers binnen dit forum en daarbuiten met veel plezier CS hebben gespeeld. Zo had men vroeger vele grote community’s: Warenhuis Gaming, Completergaming, Wijzeman, Koffiepot en nog vele anderen.

Helaas is het merendeel van deze groep gestopt en een grote CS community is er de afgelopen jaren nauwelijks geweest. Om toch weer wat leven in het ‘doodbloedende’ CS te krijgen, zijn wij de afgelopen weken intensief bezig geweest met het starten van een nieuwe community, genaamd: Oldskool Fraggers. Uitleg behoeft deze naam niet meer lijkt mij. We proberen weer een stabiele CS community te starten, met een ruim aanbod aan verschillende gameservers.

Wat heeft Oldskool Fraggers te bieden?

Voor de echte oldskool gamers hebben wij een ruim aanbod aan hardware beschikbaar. Zo hebben wij onder andere 7 public gameservers, 5 voor CS 1.6 en 2 voor CSS (CSS servers worden nog geconfigureerd). Tevens hebben wij een ruim opgezette website en een 350 slots Teamspeak 3 server beschikbaar. Alles word door onszelf gehost op dedicated machines.

Kan ik iets betekenen voor Oldskool Fraggers?

Natuurlijk is er altijd ruimte om een plek binnen ons team te vervullen. Zo zoeken wij natuurlijk vaste spelers en zijn wij op zoek naar een goed admin team. Details kunnen worden besproken, bijvoorbeeld als jij vind dat je een team van admins onder je hoede kan nemen.

Waar kan ik meer informatie vinden of contact opnemen?

Oldskool Fraggers is op zeer veel manieren te bereiken. Hieronder volgt een lijst met de verschillende communicatie mogelijkheden.

Website: www.oldskoolfraggers.com www.oldskoolfraggers.net www.oldskoolfraggers.nl
    Teamspeak: ts.oldskoolfraggers.net poort 9995
    Steam: http://steam.oldskoolfraggers.com
    Twitter: http://twitter.oldskoolfraggers.com
    E-mail: info@oldskoolfraggers.com

Op onze website is meer informatie over onze public gameservers te vinden, net als alle overige info. (Website word nog aan gewerkt.)

We hopen dat we op vele positieve reacties kunnen rekenen!

Team Oldskool Fraggers

Share This Page

Loading...