[Dutch] wie wil helpen onze website te bouwen

Discussion in 'HTML en webdesign' started by dutch joy, Apr 10, 2012.

1. dutch joy

dutch joy New Member

Hallo,
    Eerst. Ik ben helemaal nieuw in deze wereld van forums ed. Zo bij voorbaat mijn excuses als ik niet alles 123 begrijp enzo. LOL.

Ok.
    Hier de vraagstelling.

Wij zijn een vereniging die in de Belgische Ardennen ruitervakanties organiseren om ons in staat te stellen internationale ruiterwedstrijden te kunnen rijden.

Om dit onder andere te promoten hebben wij momenteel een website www.dutch-joy.nl

Deze moet eigenlijk al een geruime tijd geleden op de schop.

Door tijdgebrek en ook gebrek aan actuele vakkennis cq ervaring komen we er niet aan toe.

Vandaar dat we het willen uitbesteden cq samen willen uitvoeren.

Het hoeft absoluut niet voor niks en er is eventueel de mogelijkheid om voor de geleverde diensten in plaats van geld een paardrij-vakantie te komen vieren.

Goed;
    Wordpress is de CMS.
    We hebben een server met php en mysql.
    genoeg ruimte etc.

De site is redelijk simpel maar moet wel aan een paar minimale eisen voldoen. (Deze komen later.)

Er is al een tekst schrijver die in samenwerking de teksten zal doen/ cq leveren cq indelen.

Tja, wie tijd en de zin heeft om op een serieuze wijze samen een (professionele)website te bouwen is van harte welkom om mij even te berichten of te PM-en(?) of rechtstreeks te mailen.

Misschien kunnen we het wel in een team doen? Ik sta open voor alle suggesties.

Laatste opmerking.
    Tijd dringt!

In ieder geval al vast hartstikke bedankt voor jullie moeite.
    M vr gr
    Jan

Share This Page

Loading...