XILUS for Team Search

Discussion in 'Clans & Wars (CS & CSS)' started by xilus, Jul 6, 2010.

1. xilus

xilus New Member

Zoals title aangeeft,

Ik ben dus xiLuS en ben 21 jaar oud, ik speel Counter Strike Source.

CSS speel ik nu sinds 2005 waarin ik meer dan 4 jaar ervaring heb met mixes, warren en wat wel niet.
    Ik denk dat ik nog wel voldoende te leren heb maar mn kennis en ervaring in CSS zijn meer dan genoeg om goed in wars te draaien, wie de tegenstander ook mag zijn.

Ik zelf zit tussen mid en high, afhankelijk van mn situatie.

Wat ik verwacht is een team die tussen mid en high zit, bestaand of nieuwe team maakt niet uit, speelt iedere week minstens twee warrs. Engels of Nederlands talig maakt verder ook niet uit. En is maar dan ook zeer ambitieus en heeft plannen om ver te komen in de benelux of europese CSS scene.

Wat een team van mij kan verwachten is dat ik zeer enthousiast ben, ben erg leergierig, ben zeer trouw en sta ook erg open voor ideen omdat ik erg flexibel ben.
    Lan mogelijkheid voor zover het in Benelux is, buiten benelux valt te bespreken. Lang actief in CSS kent de algemene league maps zoals, DD2, Nuke, Tuscan, Inferno enzovoorts.

Mijn gaming rig is als volgt:
    Logitech G11 keyboard
    Logitech G9x mouse
    Steelseries Siberia V2 headset
    Steelseries Experience I-2 mousemat
    Asus Striker extreme Mobo
    Asus GTX280 in SLI ( 2 GPU's dus )
    Intel Q6700 quadcore CPU

Mocht je interesse of vragen hebben laat even je steam id achter dan voeg ik je toe, PM kan natuurlijk ook.

/xiLuS

P.S. ik ben ook meer dan bereid om mijn skills te demonstreren?

Last edited by a moderator: Jul 6, 2010

Share This Page

Loading...